Mocny Akcent ...

Mocny akcent ...

W postaci płaszczyka w pięknym kolorze fuksji. W oczekiwaniu na nadejście wiosny leci do Was kolejny post . Nie mogąc się już doczekać tej cudownej pory roku postawiłam w mojej stylizacji na bardzo intensywny kolor. A płaszczyk w kolorze fuksji jest według mnie idealny na nadchodzącą wielkimi krokami wiosnę z uwagi na ten mocny akcent postanowiłam użyć bardziej stonowanych dodatków, wybrałam dżinsy , które sprawdzą się zawsze i wszędzie zarówno w eleganckich jak i mniej oficjalnych stylizacjach i do szpilek i do butów sportowych. Dodatkowo klasyka mała biało-czarna torebka i czarne koturny. Chcąc , żeby było mi troszkę cieplej założyłam szary szal w modną kratę. W tej stylizacji czuje się świetnie A Wam jak się podoba ?











Dżinsy: LAULIA
Płaszczyk: nn
Szal/ponczo: AVON
Buty: Jennifer&Jennifer
Torebka: AVON

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger