Beżowa sukienka w eleganckiej stylizacji

Cześć <3

Troszkę dawno nie było tu żadnej stylizacji, ale jest to spowodowane moim brakiem czasu . Ostatnie dni są totalnie szalone... i dobrze :p ale w zamian za to brakuje mi czasu na internet, ale to w sumie też nie jest złe. W końcu mam swoje upragnione ciepełko i staram się z tego korzystać :)

Ostatnio będąc w SISI - sklep odzieżowy w moim mieście zauważyłam właśnie ją - piękną beżową sukiekę i tiulowym dołem. Zakochałam się w niej nie mal od razu. Powiem Wam szczerze, że jeszcze jakiś czas temu taka sukienka zupełnie by mi się nie podobała - ta długość, ten krój, kolor. Ale gdy tylko przymierzyłam ją w sklepie od razu wiedziałam, że musze ją mieć - szyta jak by ktoś zdjął miarę właśnie ze mnie; myślałam, że taka długość nie jest dla mnie... ale, przecież przy moich długich nogach pasuje idealnie; a ten kolor - taki piękny i stonowany - pasuje niemal do każdej innej barwy <3





















Sukienka: SISI
Szpilki: eBUTIK
Kopertówka: nn
Ramoneska: nn 


19 komentarzy:

  1. Ale ta sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka, idealna na elegancką imprezę albo nawet spotkanie z Rodzinką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, idealna na wiele okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, kojarzę ten sklep. Fajnie się prezentuje zwłaszcza dół tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukieneczka jest po prostu piękna! Wyglądasz w niej bosko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękna! Niby taka zwyczajna, a jednak eleganckA :) śliczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Długość sukienki to coś idealnego dla mnie! :) Pięknie wyglądasz, fantastyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię taką kolorystykę, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz w tej sukience Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka jest przepiękna! Chcę taką <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna sukienka i to idealna długość dla mnie. Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna jest ta sukienka. Wiele ubrań od razu lepiej wygląda gdy je przymierzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna sukienka! mega wyglądasz;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja, sukienka jest fajna i świetnie wygląda wraz z ta kurtką (skórzana?)

    OdpowiedzUsuń
  15. Look ze smakiem - tak w 3 słowach. Dodatkowo powiem, że bardzo podoba mi się torebka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger