Biel, czerń i pudrowy róż

Cześć 

Tak jak Wam obiecałam teraz będzie więcej stylizacji na moim blogu - w końcu! Bo modę kocham chyba najbardziej <3

Po moich stylizacjach stylizacjach można stwierdzić jedno - uwielbiam spódniczki ! I tak, to jest najprawdziwsza prawda! Dla mnie spodnie mogłyby nie istnieć :p
Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba stylizacja z zamszową spódniczką, którą zresztą kupiłam za grosze na AliExpress :p




















Ramoneska : nn
Koszula :  Frog
Spódniczka : AliExpress
Torebka : nn
Buty : LOVET


12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia ! a jakie długie nogi ! :) fajna ta spudniczka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie sposobały mi się buty! Te paski są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie spodnie nie istnieją! :D Piękna stylizacja, ta bluzka naprawdę mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie idealny set na co dzień. Torebka bardzo mi się widzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją uwagę od razu przyciągnęły buty! Zachwycam się nimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość prosto i klasycznie :) podobaja mi się buty bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty i torebka to jak dla mnie połączenie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, w oko najbardziej wpadły mi buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwyklę pięknie wyglądasz Kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Ci w tej spódniczce. Ja sama zamawiam na Ali z reguły dodatki takie jak szale itp

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger