"Drwal" - K.N.Haner

"Drwal" - K.N.Haner

Przychodzę dziś do Was z czymś specjalnym - najmłodszym dzieckiem K.N.Haner, czyli książką "Drwal - Miłość, która narodziła się z natury".

Jest to historia, która opowiada o losach mężczyzny o imieniu Jason. Mężczyzna wyjechał kilka lat temu z miasta z powodu niespełnionej miłości i zdrady kobiety, którą kochał. Zaszywa się w domku w lesie a jego zajęciem staje się rzeźbienie figurek z drewna oraz pokazywanie ich w sieci. Któregoś razu zjawia się u niego dziennikarka, a właściwie stażystka, która chce przeprowadzić wywiad z artystą. Jason posyła ją jednak do diabła. Los chce jednak aby dwoje ludzi złapało ze sobą dobry kontakt. Psuje się pogoda i ze względu na kiepską drogę Samantha nie może wrócić, Jason postanawia jej jednak pomóc - dziewczyna ma nocować u niego dopóki nie będzie miała możliwości wyjazdu.


Sam i Jason dogadują się coraz lepiej, mężczyzna pozwala nawet zadać sobie kilka pytań w ramach wywiadu i okazuje się, że mają ze sobą całkiem dużo wspólnego.
A co dzieję się dalej? koniecznie przeczytajcie książkę "Drwal" <3


"Gorąca, pełna namiętności historia. K.N. Haner zaskakuje mnie czymś, co jest zdecydowanie różne od tego co czytałam dotychczas. Opowieść o mężczyźnie po przejściach i kobiecie z problemami, o ludziach, którym udaje się znaleźć wspólny język oraz stworzyć coś pięknego oczaruje każdego czytelnika. W tej opowieści zakochają się wszyscy miłośnicy zmysłowych romansów z nutą erotyki" /moja rekomendacja


~ Casie ~





19 komentarzy:

  1. ohojojo...jak ja nie lubię jak ktoś zacznie pisać mi o książce a później ja nie wiem co będzie dalej..Chyba specjalnie mnie nią chciałaś zaciekawić? :)
    Zapiszę sobie ten tytuł i pewnie sięgnę po tę książkę za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha chciałam, żebyś ją kochana przeczytała ❤️😘

      Usuń
  2. Powiem szczerze, że rzadko sięgam po taki gatunek, ale może akurat by mnie wciągnęła?🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że wciągnęła by mnie ta historia już od pierwszych stron :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo ciekawie :( chetnie po nia siegne

    OdpowiedzUsuń
  5. Po opisie myślę, że by mi się spodobała ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po opisie wiem, że ta książka jest dla mnie. Uwielbiam ten gatunek :) Zapisuje na liście do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu zaczytywałam sie w erotykach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już przeczytałam kilka recenzji tej książki i zdecydowanie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuuu w tej historii może być coś ekscytującego :) Już sama okładka drwala przyciąga, bo takiego przystojniaka dali.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem okładki, mocno przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z dumą wspomne, że na okładce znajduje się moja rekomendacja 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tematyka daleka od tego co czytam, ale okładka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie sięgną po tę książkę w przyszłości, ponieważ wydaje mi się, że mogłaby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio zupełnie nie mam kiedy nawet przejrzeć nowości książkowych, nad czym ubolewam... A kolejka do przeczytania wciąż rośnie. 😂

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta książka wydaje się dość, ciekawa,muszę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger