Hit tej wiosny - sukienka w kwiaty

Hej Misie <3

Maj zaczął nam się pogodą w kratkę, u Was też pada? Na szczęście udało nam się zrobić sesję w pięknej wiosennej sukience, którą dostałam na urodziny zanim pogoda się zepsuła :p 

Tym razem przychodzę do Was ze stylizacją wiosenną, ale jednocześnie elegancką : sukienką w kwiaty, która jest hitem wiosny 2019, połączoną z czarną klasyczną marynarką oraz czerwonymi szpilkami :)

Ach... niech ta pogoda wróci... było wtedy ponad 20 stopni <3



























Sukienka: CamaShopping

Marynarka: nn

Torebka: AliExpress

Buty: AGA BUT

21 komentarzy:

  1. Masz naprawdę piekna figure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedawno zaopatrzyłam się w spódnicę w kwiaty, chyba polubię ten motyw;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się wzór - te kwiaty mega! U mnie długość musi być do kolana minimum :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka niesamowicie podkreśla Twoją figurę modelki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka idealna na wiosnę! pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka :) Już ją widzę w stylizacjach z sandałkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię motywy kwiatowe na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie. Najbardziej podoba mi się foto czwarte od dołu no i pozazdrościć tak długich nóg

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi się lata zachciało. Wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i romantyczna sukienka! Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest po prostu nieziemska :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham sukienki w kwiaty - ta jest naprawdę piękna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci jest w tej sukience, Wzór idealny na wiosnę ale i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna sukienka w kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bajecznie w tej sukience w kwiaty ♥️

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie wyglądasz w tej sukience, ale myślę, że na innej figurze nie miałoby prawa się to udać :)
    Piękna sukienka, noś ją dumnie, oby w końcu to ciepełko zatrzymało się u nas na jak najdłużej :)

    Pozdrowionka :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger