"Niepokorna królowa" - Meghan March

"Niepokorna królowa" - Meghan March

Pamiętacie moją recenzję "Króla bez skrupułów" Meghan March ? Jednym z Was ta książka bardzo się spodobała a drugim wręcz przeciwnie co dla mnie jest zrozumiałe - nawet bardzo, bo przecież nie każdy musi bustować w tego typu książkach. 

Ja zdecydowałam się sięgnąć po drugi tom i wiecie co ? Nie żałuję, bo ta część jest chyba jeszcze lepsza :)


W pierwszej części można było przeczytać o dziewczynie prowadzącej destylarnię odziedziczoną przez ojca. Destylarnia tonęła jednak w długach ... nagle w zyciu Keiry pojawia się tajemniczy mężczyzna - król nowego orleanu, który od tak spłaca wszystkie jej długi - oczywiście nie za darmo! Kobieta w zamian za to staje się jego niewolnicą i ma robić to co Mount jej każe. 


Druga część opowiada ich dalsze losy, z tym że ... para zaczyna się w sobioe zakochiwać. Jednak on jej nie powie, że ją kocha z bardzo prostego powodu - nie chce wyjść na mięczaka, bo przecież taki rządzący twardą ręką władca Nowego Orleanu nie może pokazać swoich słabośći. A ona? Przecież nie przyzna się, że kochja mężczyznę, któremu tak wiele jest winna. 


Kochani dajcie mi znać, czy opis drugiej części bardziej przekonuje Was do tej książki ?

13 komentarzy:

  1. Książka wydaje mi się ciekawa. Lubię powieści tego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zdecydowanie przekonuje i chętnie bym po nią sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie napisałaś nieco więcej o tym drugim tomie... Dla mnie to za mało by zdecydować czy chce po serie sięgnąć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama siebie zaskakuję, bo sięgam coraz częściej po książki, które teoretycznie wcale nie należą do mojego ulubionego rodzaju literatury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca to mój ulubiony gatunek literacki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że ta druga część jest o wiele lepsza od pierwszej :) Piękna historia jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio nie mam siły na nic ciężkiego i sięgam po typowo babskie wesołe opowieści.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że by mi się spodobała ta pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że mogłabym sobie poczytać albo komuś sprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tą serię :-) Wciągnęła mnie strasznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W jakiś leniwy wieczór mogłabym spróbować przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tej ksiązki :) Myślę, że może mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger