"Ilias" - Małgorzata Falkowska

"Ilias" - Małgorzata Falkowska 

Ostatnio odkryłam twórczość Małgosi Falkowskiej, a książka od której zaczęłam to "Ilias". Powieść zaskoczyła mnie nie tylko tym, że jest naprawdę przepiękna, ale też tym jak szybko i przyjemnie się ją czyta.


Książka opowiada o młodej dziewczynie, która zaraz po egzaminach maturalnych zostaje w obrzydliwy sposób porzucona przez chłopaka. Gabrysia załamuje się i jedyne na co ma ochotę to wyjechać z Torunia jak najdalej. Idzie do swojej cioci prowadzącej biuro podróży, której udaje się załatwić dziawczynie pracę na greckiej wyspie Kos. Gosia wyjeżdża by pracować na jednej z hotelowych plaż jako animatorka. Dziewczyna poznaje tam syna właściciela hotelu, który za karę również pracuje jako animator. Para początkowo bardzo się nie lubi, a nawet więcej, dogryzają sobie, Gosia uważa Iliasa za zadufanego w sobie dupka.


Z tej całej znajomości wyniknie bardzo ciekawa historia, dlatego koniecznie sięgnijcie po "Ilias" <3

Ta książka to naprawdę nieziemsko dobry romans, który czyta się bardzo przyjemnie. Myślę, że taką książkę idealnie będzie się czytało na wakacjach :)


Tak jak pisałam, nie znałam wcześniej twórczości Małgosi, ale jestem nią napradę zachwycona i z chęcią będę czytać kolejnej jej powieści <3


16 komentarzy:

  1. Romanse zawsze chętnie czytam , ten też mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei znam pozostałe książki Małgosi, a ta czeka na półce na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam że zaciekawiła mnie Twoja opinia i chętnie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuje, że ta książka jest dla mnie . Uwielbiam romanse :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu przeczytałam już za dużo romansów ;))) Teraz tylko kryminały.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie znam ani tej książki ani w ogóle twórczości tej autorski, ale czuje się zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akcja książki dzieje się w Polsce? Jestem tego ciekawa i chętnie przeczytam :) Uwielbiam tego typu historie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym przeczytała ta książkę 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją w swojej kolejce do przeczytania, jestem ciekawa czy mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej autorki niestety nie znam obecnie tworzę sobie listę książek do przeczytania :D zapisze i ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze styczności z tą autorką, zainteresowałaś mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny dowód na to, że Polskie autorki są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję tam książkę dla listę książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Juz sama okładka mnie zauroczyła :) Ja tam lubię romantyczne, zagmatfane historie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przeczytać tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 27 yr old Structural Analysis Engineer Hamilton Capes, hailing from Swan Lake enjoys watching movies like "Edward, My Son" and Origami. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Ford GT40. ten link

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger