Klasyka - jeansy i czarna ramoneska

Cześć Myszki moje :*

Bardzo się cieszę, że nasza cudowna pogoda w końcu się zdecydowała i możemy cieszyć się słońcem. Mam nadzieję, że Wy też macie z tego radochę :)

Dziś trochę inna stylizacja niż zwykle, dlaczego ? Zawsze stawiam na sukienki czy spódnice... a tu nagle spodnie - czasem musi być lekka odmiana prawda? A w jeansach też się lubię, to w końcu taka klasyka :)

Dziewczyny, a Wy wolicie siebie w spodniach, sukienkach, czy może spódniczkach?

















Torebka : AliExpress
Jeansy : nn
Bluzka : nn
Botki : Deichmann





19 komentarzy:

  1. Ramoneska zawsze spoko, uwielbiam nosić wiosną;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie w w spodniach i sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na co dzień biegam w spodniach, tak wygodniej. Ale wolę sukienki i spódnice, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie. Podoba mi się ogromnie czarna, klasyczna ramoneska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj wybieram spodnie, ale ostatnio mam właśnie ochotę na spódnice

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na co dzień bardzo lubię spodnie. Są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zdecydowanie rządzą spodnie rurki, ale ostatnio coraz bardziej przekonuję się do sukienek. Może na spódnice też przyjdzie czas i pora?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię połączenie jeansów i ramoneski - zawsze wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sobota i niedziela była na prawdę piękna, szkoda tylko że dzisiaj już padał po południu deszcz 😳

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ramoneski. Ja na co dzień zdecydowanie stawiam na sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramoneski kocham i mm mnóstwo w różnych kolorach. A te słonko niech zostanie na stałe

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka pogoda sprzyja spacerowaniu - bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja bardzo lubię taką klasykę. Właśnie w takim wydaniu można mnie spotkać na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie stylizacje lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie, skóra (?), jeansy i zamszowe (?) botki!! Bardzo seksownie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja jest przepiękna, bardzo kobieca, ogromny plus za czarne rajstopy pod spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super połączenie, wyglądasz świetnie. Ja często kupuję w znanych sklepach ale lubie też poszukać w innych sklepach gdzie są promocje czy też wyprzedaże bo można trafić na super ciuszki. Ostatnio szperałam za spodniami jeansowymi i znalazłam tutaj https://fashionpolska.pl/jeansy-damskie nawet nie drogie, a fajne. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger