"Tak Cie Straciłam" - Jenny Blackhurst

"Tak Cie Straciłam" - Jenny Blackhurst

Susan zostaje oskarżona o zamordowanie swojego trzymiesiecznego synka jednak niczego nie pamięta z dnia jego rzekomej śmierci. Na cztery lata trafia do zakładu psychiatrycznego, po upływie tego czasu pisze podanie o zwolnienie. Kobieta wychodzi z zakładu ale już pod innym imieniem - Emma. Wszyscy wnaeiają Susan morderstwo, jej były mąż - Mark przedstawia jej nawet cały bieg wydarzeń. Opowiada jej jak znalazł uduszinego poduszką syna. Okazuje się, że ktoś usilnie próbuje przekonać kobietę, że jej zmarły przed czterema laty syn żyje. Tylko czy to prawda? A może Susan przez problemy psychiczne sobie to tylko ubzdurała?

Książka trzyma w napięciu od pierwszej do ostatniej strony. Chyba jeszcze nie czytałam tak niezwykle wciągającej książki. Jeśli jesteście fanami thrillerów psychologicznych to koniecznie musicie przeczytać książkę "Tak Cie Straciłam" wydawnictwa Albatros. 

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam ksiazki trzymające w napieciu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją na liście książek do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo..to jest książka, która myślę, że mocno by mnie wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio skończyłam ją czytać...było warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka mogłaby mnie zainteresować:) lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie intrygi i zagadki, czuję się zaciekawiona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po opisie stwierdzam, że to książka która mi się sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam recenzje tej książki i musiałabym się nad nią poważnie zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  9. O Nie, chyba nie jest to książka dobra dla mojej psychiki:D

    OdpowiedzUsuń
  10. To musi być bardzo mocna książka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet tak krótkie wprowadzenie sprawiło, że muszę mieć tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę książkę w kolejce do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez Ciebie myślę o jej przeczytaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie ten tytuł. Ciekawi mnie co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka może być ciekawa, ale raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger