"NIE znajomi" - Ursula Poznański , Arno Strobel

"NIEznajomi" - Ursula Poznański , Arno Strobel


Jesteś sama w domu - bierzesz prysznic na piętrze, suszysz włosy ... nagle lampa  zewnętrzna działająca na czujnik zapala się, na parterze słyszysz szuranie, trzaskanie szufladami - ewidentnie ktoś jest na dole. Schodzisz na dół, by to sprawdzić a Twoim oczom ukazuje się nieznajomy mężczyzna - włamywacz, złodziej, gwałciciel - taka jest pierwsza myśl...

Nieznajomy przedstawia się jako Twój narzeczony ... i co teraz ? Ty gościa nie znasz, nigdy w życiu go na oczy nie widziałaś. Co dalej ? 
A teraz odwróćmy sytuację ... tym razem z perspektywy faceta/

Wracasz do domu po ciężkim dniu w pracy.... Słyszysz suszarkę - więc Twoja narzeczona pewnie jest na górze i za chwilę przyjdzie. Tak! Schodzi na dół. Zupełnie Cię nie poznaje. Mało tego, uważa , że mieszka sama. W domu nie ma nawet Twoich rzeczy ... nic nie świadczy o tym, żebyś mieszkał tam również Ty.

Co robić w takiej sytuacji. Co się stało i co to wszystko ma znaczyć? Spędziliście ze sobą kilka cudownych miesięcy , jesteście zaręczeni a tu nagle kończy Ci się świat... Twoja narzeczona Cię nie zna? 

NIE znajomi to thriller psychologiczny napisany przez dwójkę niemieckich autorów, więc jest też napisany z dwóch różnych perspektyw , damskiej - bardzo emocjonalnej oraz męskiej - analitycznej. 

W książce "NIE znajomi"  cały czas dzieje się akcja - jest próba zabójstwa, ukartowany wypadek samochodowy, atak terrorystyczny i porwanie. Historia Joanny i Erika niesamowicie wciąga i nie można się wręcz od niej oderwać. 



Cała książka zawiera 397 stron a w tym 51 rozdziałów a swoją premierę miała 17 października, czyli jest to totalna świeżynka <3 
Bardzo szybko się ją czyta bo wręcz nie można się doczekać, żeby przeczytać co się stanie dalej z bohaterami. Jeżeli lubicie tego typu książki to serdecznie polecam Wam ją przeczytać.
Wydawnictwo : MANDO
Link przez, który możecie kupić książkę : NIE znajomi

~ Casie ~




22 komentarze:

  1. Brzmi interesująco, a ja lubię thrillery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię takie książki! Zdecydowanie moja tematyka i rodzaj literatury. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo bardzo fajna historia na zimowe wieczory 😊 muszę tę książke mieć ! ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie mroczne historie mnie przyciągają i zachęcają do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 51 rozdziałów przy tak małej liczbie stron? Niezle! 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się naprawdę mega ciekawie :) coś mi się wydaje, że zaprzyjaźnię się z tą książką jeszcze tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na książkę, muszę koniecznie ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna! tez o niej pisałam... :) a na targach mozna sobie zrobic zdjecie z okładki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już o niej chyba wczoraj i już mnie wtedy zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, brzmi dość ciekawie! :) Kto wie, może niedługo się z nią zapoznam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze przyznać ze brzmi ciekawie i chętnie ja przeczytam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. To jedna z ciekawszych książek jaka ostatnio mi przemknela przed oczami. Muszę ją przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow co za książka! Muszę ją przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie ją czytam, jest mega wciągająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się, że ta książka byłaby idealna dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie tajemnice j zagadki. 😃Fajny pomysł na książkę 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytalam już trochę o tej książce i przyznam, że całkiem mnie ciekawi! A okładka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Książkę kojarzę, ale nie wiem czy bym po nka sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger