Złota jesień

Cześć Misiaczki !

Dziś przychodzę do Was z nową stylizacją - już nie mogłam się tego doczekać <3 Ostatnio pojawiało się wiele postów o innej tematyce niż moda, ale postanowiłam wrócić do stałego pokazywania Wam moich stylizacji.
Tym razem jest to już stylizacja jesienna, bo chociaż na dworze mamy piękne słońce i 20 stopni to przecież nie da się ukryć, że w kalendarzu jest już jesień, więc c w mojej szafie zagościły już płaszcze, swetry itp. 
Odkryłam niedawno sklep, w którym są naprawdę przepiękne ciuszki - bluzki, płaszcze, swetry, kurtki, spodnie, sukienki ... i mogłabym tak jeszcze długo wyliczać - moim odkryciem jest sklep ZOIO , w którym jeszcze nie raz mam zamiar poczynić zakupy.
Tym razem postawiłam na dość elegancki look, ale jednak z odrobiną luzu 
Mojej stylizacji elegancji i szyku dodaje płaszcz, których znajdziecie wiele na stronie ZOIO w kategorii OKRYCIA WIERZCHNIE . Płaszcz jest mięciutki i ciepły - niczym kocyk - za co bardzo go polubiłam i na pewno jeszcze nie jeden raz go założę, jeżeli szukacie identycznego to klikajcie od razu w tu --->>>  PŁASZCZ
Na stronie ZOIO znalazłam też moje idealne spodnie. Dlaczego idealne ? Mam nieprzeciętnie długie nogi... wiem... wiele osób powie, że jest to ogromny plus, ale osoby wysokie z długimi nogami powiedzą, że ciężko im jest kupić spodnie, które nie będą zbyt krótkie. I tu jest ogromny plus sklepu ZOIO , ponieważ spodnie, które moją oni w ofercie mają idealne nogawki właśnie dla takich osób... jeżeli szukacie spodni które spełnią Wasze oczekiwanie to zapraszam Was tu ---> SPODNIE
Model spodni, który wybrałam stał się dla mnie ideałem od kiedy tylko je włożyłam , są niesamowicie wygodne - niczym dresy - oraz nieziemsko elegancki - niczym spodnie od garnitur - to mnie właśnie w nich urzekło <3 Na dodatek możecie kupić je w różnych kolorach ---> SPODNIE MODELUJĄCE

Serdecznie zapraszam Was do obejrzenia <3

Dodatkowo mam dla Was niespodziankę <3
Przy zakupach za minimum 100 zł w sklepie ZOIO
Z kodem worldofcasie18 macie -10% na całe zakupy <3
















Płaszcz : ZOIO
Spodnie : ZOIO
Zegarek : NeatBoard
Sweterek : KiK (kolekcja z tamtego roku)
Torebka : CCC (kolekcja z tamtego roku)
Szpilki : nn
~ Casie ~

20 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja ❤️ Ale Ty masz cudowną figurę. Najbardziej podoba mi się to zbliżenie Ciebie z zegarkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look na jesień! Mnie oczarował sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie! Mam taki płaszczyk w karmelowym kolorze i go uwielbiam. Idealny na jesień i wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobał mi sie bardzo płaszczyk. Szukam czegoś podobnego! Świetnie wygladasz w takim zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz mięciutki jak kocyk? Biere dwa😍👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten płaszczyk 😊 sweterek też jest boski ☺, sesja świetna ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jakie piękne są te zdjęcia! Ślicznotka z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No kochana! Jaka piękna figura i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja ale najbardziej rzuca mi się w oczy Twoja piękna figura! Nie wiedziałam, że jesteś aż tak zgrabna wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jest bardzo w moim guście, wszystko mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki płaszczyk przydałby się w mojej szafie. 💖

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękna figurę. Super płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten płaszczyk jest po prostu boski :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kremowy sweterek dla mnie wyglada cudownie ❤️😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten płaszczyk jest cudowny.... i uwielbiam takie swetry! 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten płaszczyk jest naprawdę piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oja, mam ten zegarek. Jest zdecydowanie moim ulubionym z całej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger