Swetrowa mała czarna

Cześć !
Za oknem już szaro, buro i ponuro, leje deszcz i okropnie wieje, ale udało mi się złapać jeszcze trochę pięknej pogody i postanowiłam , że Tym razem postawię na stylizację z nowością w mojej szafie - swetrową, czarną sukienką z mojego ulubionego sklepu  ZOIO oraz PŁASZCZEM , który również u nich znajdziecie ,jeżeli chodzi o OKRYCIA WIERZCHNIE  to jest wśród nich jeszcze kilka perełek, które bardzo mi się podobają. Swoją drogą powiem Wam, że jeśli chodzi o sukienkę to naprawdę ciężko było mi się zdecydować na tą jedną, bo mają tam naprawdę mnóstwo modeli, same zobaczcie - SUKIENKI . 
Ta moja SUKIENECZKA jest bardzo przyjemna w dotyku i od pierwszego wejrzenia się w niej zakochałam , mimo że czarna to idealnie podkreśla kobiece kształty a na dodatek ma mega długie rękawy co dla mnie jest niesamowicie istotne. Jestem pewna, że tej jesieni, zimy a nawet wiosny będę ją nosić bardzo często <3 
Tym razem jest to dość elegancka stylizacja w kolorach czerni i szarości - mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu <3

Serdecznie zapraszam Was do obejrzenia <3

Dodatkowo mam dla Was niespodziankę <3

Przy zakupach za minimum 100 zł w sklepie ZOIO
Z kodem worldofcasie18 macie -10% na całe zakupy <3



















Sukienka : ZOIO
Płaszcz : ZOIO
Torebka : Avon
Kozaki : nn

21 komentarzy:

  1. Przy twojej figurze prezentuje się znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka i świetne kozaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta sukienka, choc ja wolę nieco dłuższe 😁 nie mam az tak ladnych nog jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie. Sukienka mega mi się podoba. Ja bym się w takiej długości nie pokazała, ale Ty masz do niej idealną figurę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nogi do nieba! Stylizacja bardzo udana, świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna! gdybym ja miała taką figurę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za figura! Prezentujesz się pięknie a stylizacja cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie Ty masz nogi! Woow! Cudowne są również te buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci takiej figury i tych pięknych nog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są naprawdę piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jaka piękna sesja :) wyglądasz jak milion dolarów :D stylizacja oczywiście również mega! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie zakupy w Zoio. Mam w szafie kilka ich perełek które często ubieram 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow piękna stylizacja! Twoja figura jest boska. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja, uwielbiam takie sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką sukienkę, każda z nas powinna mieć w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna sukienka i to na jakiej figurze. Kozaczki też spoko. 👍😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestawik, mi obawiam się, że byłoby za zimno hah

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja! Super buty, uwielbiam ten kolor 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się to połączenie, lubię takie zwykłe na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na Twojej figurze wszystko tak pięknie lwzy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger