"365 dni" - Blanka Lipińska

"365 dni" - Blanka Lipińska

Dziewczyna z przyjaciółmi i chłopakiem przybywają na Sycylię by odpocząć od codzienności. Tymczasem szef Sycylijskiej Mafii postanawia ją porwać... dlaczego?


Laura jest zwyczajną dziewczyną, mieszkającą w Warszawie u boku swojego chłopaka - ma przyjaciół i wiedzie spokojne życie. Nagle jej świat zmienia się pod każdym względem przez ten jeden wyjazd - traci wszystko, chłopaka , przyjaciół - jest odcięta od wszystkiego co dotychczas było jej codziennością. 
Don Massimo - szaf Sycylijskiej Mafii kilka lat wcześniej uległ wypadkowi - był w śpiączce a na skraju życia i śmierci przed oczami stawała mu ona - dziewczyna , którą postanowił odszukać gdy tylko wrócił do siebie i której portrety zawisły w całym jego domu. Gdy widzi Laurę na jednej z Sycylijskiej ulic nie może uwierzyć własnym oczom - ona istnieje naprawdę - postanawia porwać dziewczynę i dać jej 365 dni na to aby się w nim zakochała. 

Ciekawe prawda ? Mi ta historia podobała się coraz bardziej z każdą chwilą ale przez to, że książka cała skąpana jest w erotyce nie każdemu może się spodobać - dlatego ma tak samo wiele zwolenników jak i przeciwników.

Cała historia jest zakończona z jednej strony niesamowicie pozytywnie , ale z drugiej strony toczy się tam coś złego. Na szczęście z tego co mi wiadomo 14 listopada jest premiera drugiej części a nosi ona tytuł "Ten dzień " ja już tupie nóżkami na myśl o tym i w planach mam zamówić ją już w dniu premiery - nie mogę się doczekać. 

16 komentarzy:

  1. Bardzo jestem ciekawa tej książki ❤️ Musze ja koniecznie przeczytać 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytam napewno . Lubię takie mroczne historie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze przyznać, ze brzmi bardzo zachęcająco :) nie czytałam jeszcze takiej ksiazki przepelnionej erotyka, ale kiedys musi byc ten pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to bardzo kontrowersyjna książka. Cóż, ja ją przeczytałam i jeśli trafi się okazja to i drugi tom przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ta książka nie przypadła do gustu niestety, ale czytam po prostu inną literaturę i inne mam zamiłowania. Czasem tak już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam że to coś z Greyem hehe ;) podobne okładki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zwolennikiem takich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej zainteresowało mnie zakończenie :) kupię, przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytalam wiele o fabule tej książki i choć sięgam po ten gatunek, dla mnie to kompletne dno...

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje klimaty ,❤ na pewno przeczytam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa fabuła, zainteresowała mnie. W wolnej chwili muszę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurka, no musze przeczytać bo historia ciekawa 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawilas mnie. Ciekawa jetem czy by mi przypadła do gustu 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedna z moich ulubionych książek, zdecydowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fabuła brzmi bardzo interesująco! Chętnie przeczytam jeszcze w tym miesiącu 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainteresowała mnie ta książka i chętnie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger