"Love Line II" - Nina Reichter

 "Love Line II" - Nina Reichter

Beth próbuje wrócić do rzeczywistości , godzi się z mężem, usiłuje także zapomnieć o kochanku sprzed lat, który ponownie pojawił się w jej życiu - Matthew. Wszystko za sprawą spisku, który uknuła dziewczyna Matthew aby zatrzymać go przy sobie.



Bethany przez swój awans jest zmuszona wyjechać na kilka tygodni razem z byłym kochankiem oraz jego ekipą - jako dziennikarka - aby napisać artykuł o show mężczyzny. Przez cały wyjazd nie jest jednak w stanie go unikać i udawać ciągle, że jest dla niej nikim. 
Przesiaduje godzinami w studiu gdzie nagrywany jest program "The date", pilnie słucha, robi notatki, by jej artykuł zawierał jak najwięcej szczegółów. 
Któregoś dnia jednak dzieje się coś przez co dziennikarka decyduje, że musi jak najszybciej wrócić do Nowego Jorku. Decyduje się na to , abo zostać chwilę u męża i w spokoju napisać artykuł kiedy on zajmuje się ich córką. 
Za jakiś czas do Nowego Jorku wraca także Matthew ... by żyć z kobietą, której nie kocha w świadomości, że ta urodzi Jego dziecko... Gdy on nadal pałał miłością do Beth.

Pewnego dnia jednak wszystko się zmienia - wszystko wychodzi na jaw.

Okazuje się, że Matthew stawia na jedną kartę , traci wszystko, aby odzyskać swoją prawdziwą miłość.

Ale zakończenie wywołało u mnie łzy w oczach - na końcu Matthew i Bethany znajdują się w tym samym miejscu, w którym spotkali się po praz pierwszy, te kilka lat temu <3

Love Line i Love Line II to książki, które niesamowicie mnie pochłonęły. To bardzo inteligentna kobieca literatura na bardzo wysokim poziomie, która przyprawia o dreszczyk. Druga cześć książki pochłania do tego stopnia, że pod koniec już nie można się od niej oderwać i wręcz ma się poczucie jakby było się tam gdzieś pomiędzy bohaterami i wszystko obserwowało z boku.

Serdecznie polecam tę książkę miłośniczkom romansów <3
Wydawnictwo : Novae Res

17 komentarzy:

  1. Kochana no to przepadłam....muszę przeczytać😊pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis ciekawy, lubię twoja lekkość pióra ale... No tematyka książki jak na złość totalnie nie dla mnie 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu do czasu jakieś romansidło trzeba przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię romanse 😃 chętnie dopiszę książkę do mojej listy do przeczytania 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twoje recenzje :) Jednak zdecydowanie wolę inną tematykę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką takich książek, a okładka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakończenie brzmi naprawdę uroczo, lubię takie historie a okładka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę autorkę na swojej liście czytelniczej, tylko ciągle brakuje mi czasu... Okropna doba! powinna być dłuższa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecę ten tytuł dla mojej przyjaciółki 😀😉😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa książka, myśle ze mojej koleżance tez się by spodobało bo ona lubi takie książki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miłośnie widzę, a ja takie historię bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Po takim opisie bardzo Chciałabym przeczytać tę historię

    OdpowiedzUsuń
  13. Tala książka bylaby chyba idealna na takie jesienne wieczory jak mamy teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mnie zaciekawiłaś tą książką :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po tę książkę koniecznie muszę sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa recenzja, idealna książka na wieczory z kocykiem i herbatką ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nam pół książki odpowiedziałaś hehe. Jest ciekawie. 👍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger