"Lick. Stage Dive" - Kylie Scott

 "Lick. Stage Dive" - Kylie Scott

Wyobraź sobie, że masz urodziny - chcesz urządzić małą imprezę w domu, ale Twoja przyjaciółka namawia Cię na szaloną imprezę w Las Vegas, abo tam świętować urodziny. Zgadzasz się i...


Po ostrej imprezie budzisz się w łazience w hotelowym pokoju. Obok Ciebie pojawia się młody chłopak , którego totalnie nie pamiętasz. Zupełnie nie kojarzysz co działo się zeszłej nocy... A teraz najlepsze - na Twoim palcu jest piękny pierścionek z ogromnym brylantem, okazuje się, że w nocy Wyszłaś za mąż za chłopaka, który siedzi właśnie obok Ciebie a Ty kompletnie nic nie pamiętasz. Pozostaje jedno wyjście - rozwód. 

Główni bohaterowie Lick Stage Dive  muszą zmierzyć się teraz z nie lada zadaniem, muszą zdecydować co dalej.

Evelyn - młoda 21 - letnia dziewczyna, pragnąca ukończyć architekturę tak jak jej ojciec i spełniać się zawodowo. Na początku przerażona tą całą sytuacją, lecz później zaczyna zakochiwać się w przystojnym muzyku.

David - młoda gwiazda rocka , gra na gitarze w zespole Stage Divie. Całkiem świadomie podejmuje decyzję o szybkim ślubie w Las Vegas, ponieważ Eve bardzo mu imponuje, nie jest taka jak te wszystkie laski, które się wokół niego kręcą. Przede wszystkim Evelyn go nie zna, nie nie jest jego fanką i słucha zupełnie innej muzyki.

W całą tę historię oczywiście wpleciony jest erotyczny klimat - jeżeli lubicie tego typu książki to serdecznie polecam <3
Wydawnictwo : Edito Red

~ Casie ~



18 komentarzy:

  1. Ooo, a wiesz że to przeczytam? Szukam czegoś lekkiego na grudniowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie jedna z moich ulubionych książek. Cała seria jest boska. Cieszę się, że Ci się spodobała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytam tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czytać takie love story 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja przyjaciółka by się w niej zatracila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłas mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie mój typ, jeśli chodzi o książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja koleżanka takie uwielbia. Ale i ja czasem lubię się oderwać od rzeczywistości przy takiej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa historia. Koniecznie muszę się w niej zagłębić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że ta historia mogłaby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę że to będzie fajna książka na zimne wieczory!

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna książka dla mnie. Lubię takie historie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Potrzebuję takiej książki jak nikt inny teraz 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj chyba to będzie coś dla mnie 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie do końca potrafię się odnaleźć w takich klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Po wprowadzeniu juz wiem, ze będę to czytać ! 😊
    Tajemnicze, cos o miłości, zagadkowe, bomba !!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger