''Ten dzień" - Blanka Lipińska

''Ten dzień" - Blanka Lipińska

Laura doczekała się tego upragnionego dnia, wychodziła za mąż, za mężczyznę swoich marzeń - przystojnego , władczego i czułego dla niej mafiosa. Była w ciąży - skrzętnie zaplanowanej przez Massimo - ale kochała go, cieszyła się swoją nową rodziną. Wzięli ślub , miał być cichy, skromny, ale stał się hucznym przyjęciem, na które zaproszona zostały głowy mafii.



Niespodziewanie na weselu zjawia się brat bliźniak młodego męża - Adriano, który czule wita Laurę w rodzinie. Nikt nie spodziewa się jak bardzo przystojny włoch namiesza w ich życiu. Dochodzi to do tego stopnia , że Laura decyduje się uciec przed mężem i zatrzeć za sobą wszystkie ślady. 

Kiedy w końcu prawda na temat Adriano wychodzi na jaw i wszystko wraca do normy pojawiają się kolejne problemy. Aż w końcu nadchodzą Święta Bożego Narodzenia, które Massimo chce spędzić po polsku specjalnie dla Laury i ku jej uciesze - zapraszając na tę okazję nawet jej rodzinę.

Któregoś dnia wszyscy udają się na świąteczny bal, na którym niestety wszystko wymyka się spod kontroli i Laura zostaje porwana przez konflikt między jej mafijną rodziną a inną mafią. 

Zycie jej oraz jej dziecka staje pod znakiem zapytania...

Zakończenie wgniotło mnie w fotel !


I tu autorka postanowiła przerwać tą ekscytującą, pełną erotyki , szaleństwa i tajemnic opowieść , od której nie mogłam się oderwać.
Ale uwaga ! To oznacza tylko jedno ! Będzie trzecia część na co już nie mogę się doczekać. 

Poza tym ... Blanka Lipińska na końcu książki dziękuje czytelnikom oraz zapowiada, że będzie trzecia część i to dopiero będzie odpał <3

Ja już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła przeczytać ten odpał :p

~ Casie ~


18 komentarzy:

  1. Muszę przeczytać ta ksiazke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mega ciekawa tej propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecę ten tytuł dla mojej mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy tom czytałam. Czas rozejrzeć się za drugim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie, na pewno będę miała na uwadze tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wiem komu spodobały się taki prezent pod choinkę. Będę musiała zapisać ten tytuł 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie się zapowiada ta książka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama uwielbia takie książki, muszę jej kupić na święta! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze po Twoich recenzjach mam wielką ochotę przeczytać wszystko co polecasz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię brać do ręki takie książki. Tej jeszcze nie znam ale na pewno to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego zaskakującego zakonczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że brzmi bardzo zachęcająco, a informacja o trzeciej części ucieszy fanki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna książka, która jest już zapisana na mojej liście. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta autorka i jej tak szumnie zwana twórczość to dla mnie totalne nieporozumienie, lepiej niech się trzyma okładek Playboya i czego tam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czemu, ale ta autorka jakoś mnie... zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jacie co za historia 🙊 będzie z tego niezły film😃👍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger