Kremowy kardigan

Cześć Kochani <3
Kto lubi sweterki tak samo jak ja ? A kardigany ? Ja mam ich w szafie chyba z dziesięć i wszystkie uwielbiam. Są doskonałe na jesienne dni - w cieplejsze same na wierzch no a w chłodniejsze dni pod kurtkę. Przecież nic tak nie grzeje jak dłuższy wiązany sweterek prawda?
Jakiś czas temu znalazłam idealny, cieplutki, bardzo grubo pleciony, kremowy kardigan w zoio.pl . 
Nie wiem jak Wy, ale ja w sezonie jesienno - zimowym muszę mieć szafę pełną sweterków a zoio w kategorii zoio.pl/swetry-i-kardigany ma ich całe mnóstwo. 
Mój kremowy kardigan w warkocze pasuje do wszystkiego - do spodni, spódnic a nawet pasowałby do sukienki - co jest bardzo modnym połączeniem :)
Ja z tym kardiganem najchętniej stworzyłabym jeszcze kilka innych stylizacji - boża byłoby go np połączyć ze skóropodobnymi legginsami, bluzeczką i szpilkami - wtedy nabrałby takiego pazura :)
Można byłoby również pod niego założyć po prostu sukienkę a do tego dobrać botki <3 Z tak uniwersalnym ciuszkiem jest naprawdę wiele możliwości, więc myślę, że powinna mieć go w szafie każda z Was.

Ja połączyłam go z czarną rozkloszowaną spódnicą, białą bluzeczką i czarnymi kozakami za kolano - koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba takie połączenie :)

Napiszcie mi też koniecznie czy chcecie zobaczyć ten cudowny sweterek także w innej odsłonie? 

No i oczywiście pamiętajcie o rabacie:

-10% przy zakupach za minimum 100 zł
na hasło worldofcasie18

Róbcie zakupy i cieszcie się nowościami <3









Kardigan : ZOIO
Kozaczki : Deichmann
Spódnica : nn
Bluzeczka : nn 




17 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja! Podobają mi się kozaczki. Ostatnio byłam w Deichmanie, ale ich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i idę robić zakupy!!!! Tylko muszę kolor wybrać inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie noszę raczej swetrów, ale ten ze zdjęcia bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze sweterków to właśnie kardigany zajmują u mnie najwięcej miejsca w szafie i w sercu 😂 uwielbiam je a ten ze zdjęć jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój look przypomina mi look grzeczne uczennicy. Bardzo uroczo to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ♥️
    W mojej szafie jest kilka kardiganow ale wolę swetry w postaci bluzek, zakładane przez głowę

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kardigan w uniwersalnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolor pasuje Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie dłuższe kardigany! Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kardigany dlatego ten Twój od razu przykuł moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez bardzo lubie takie sweterki ❤️ A ten wyglada cudnie 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja! Ja jestem fanką swetrów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie najbardziej podobają mi się Twoje kozaki, są swietne.

    OdpowiedzUsuń
  14. takich sweterków mam stos i bardzo je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle wyglądasz rewelacyjnie Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie właśnie narzutki. Bardzo j zrobiła mi podobną kamizelkę. 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger