"Play. Stage Dive" - Kylie Scott

"Play. Stage Dive" - Kylie Scott



Twoja przyjaciółka, z którą wynajmujesz mieszkanie , i która jest ci winna sporą sumę pieniędzy nagle postanawia zabrać wszystkie swoje rzeczy i się wynieść - wracasz do domu z pracy i zastajesz puste mieszkanie. 

Nagle w mieszkaniu zjawia się Twoja sąsiadka i postanawia zabrać Cię ze sobą na imprezę do swojej przyjaciółki i jej męża - gwiazdy rocka. Po długich namowach postanawiasz pójść, by się rozerwać i zapomnieć o zdradliwej przyjaciółce.

Na imprezie poznajesz członków zespołu Stage Dive , między innymi perkusistę o imieniu Mal, który od zawsze ci się podobał. 

Gdy Mal słyszy , że masz problemy z opłaceniem czynszy ogłasza, że się do Ciebie przeprowadza. Ty bierzesz to jednak za żart wypowiedziany pod wpływem wypicia przez niego kilku piw.

Następnego dnia przychodzisz do swojego mieszkania po ciężkim dniu pracy i ups... otwierając drzwi wpadasz na przystojnego perkusistę.. 
Mal oznajmia ci, że właśnie się do Ciebie wprowadził.

I co dalej ? Jesteście ciekawi jak skończy się ta intrygująca historia ?
Jest to kolejna część serii Stage Dive wydawnictwa Edito Red , swoją drogą z każdą częścią ta seria staje się ciekawsza i aż chce się czytać kolejne :) Chyba dlatego tak szybko mi to idzie - to po prostu wciąga <3 

~ Casie ~ 

17 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa! Brzmi bardzo tajemniczo a ja akurat mam straszną ochotę na taką historie 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się wkurzyła gdyby jakiś facet wprowadziłby się do mnie hahaha :)) Nawet nie wiem jak bardzo przystojny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie zapowiada się ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zatem przeczytać ją koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To musi być świetna książka. Już wiem, że przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość ciekawie to brzmi! :D Przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To musi być niezła książka :) poszukam jej

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa historia, a ja właśnie takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma nic lepszego niż dzień czy wieczór z bardzo wciągającą książką

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak szybko jak się by wprowadził, tak szybko by uciekał haha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro tak wciąga to chyba warto sie zainteresować 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Wciągająca książka to dar! Chętnie przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo tajemnicza książka. Historia bardzo ciekawa, ale dziwna. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie właśnie historia jak z filmu 😃👍

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś bardzo lubiłam taki repertuar, teraz to już nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesli Poraz kolejy polecasz tę autorkę, musi być świetna ! ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger