Zakręcona jesień

Hej :)
Jesień w tym roku mamy niesamowicie zakręconą - sami przyznacie - raz 8 stopni a raz 20, kto by pomyślał, że tej jesieni będą gościć tak wysokie temperatury :p Ale to bardzo dobrze, przynajmniej my - blogerki mamy trochę łatwiej bo niestety przy niższych temperaturach cały czas na blogu gości kurtka :p
Ja dzisiejszą stylizację mam iście wiosenną - nie jesienną, właśnie ze względu na temperatury, a dodatkowo sama jestem zakręcona jak ta pogoda :p
Tym razem elegancki look, ale do tego jedna część garderobo pochodzi znów z mojego ulubionego sklepu ZOIO.pl . Uwielbiam zakupy tam, bo ciągle przybywa na ich stronie nowości i ja już się skusiłam na kolejne zakupy, z których ciuszki widzieliście już na moim instagramie, ale będą one też tutaj w stylizacjach :)
A teraz zapraszam Was już do nowego postu, w którym widzicie legginsy z zoio, których na stronie możecie znaleźć dziesiątki - zoio.pl/legginsy. I wiecie co ? Dotąd legginsy nosiłam tylko po domu ale widzę , że chyba muszę zacząć je nosić poza nim :p
Te moje są idealnie dopasowane i będą pasowały naprawdę do wielu stylizacji, dlatego z całego serduszka polecam Wam błyszczące legginsy.

Zapraszam serdecznie do obejrzenia stylizacji oraz komentarzy :)

A przy tym pamiętajcie o kodzie zniżkowym do Zoio specjalnie dla Was :)

Przy zakupach za minimum 100 zł w sklepie ZOIO
Z kodem worldofcasie18 macie -10% na całe zakupy <3














Legginsy : Zoio
Torebka : Avon
Buty : nn
Bluzka : nn
Marynarka : nn


17 komentarzy:

  1. Jaka piękna stylizacja! Jesien w tym roku szaleje z pogoda 🙈

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twoja bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś takie legginsy, chciałabym znów takie miec. Trzeba kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może niedługo będę miała w końcu odpowiednią figure do takich legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauroczyłam się w Twojej bluzce ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look! Totalnie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie legginsy. Świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. boska stylizacja :) i muszę też pochwalić figurę :) Ładnemu, we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno legginsy (mam takie same!) jak i bluzka, niesamowicie mi się podobają super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super biała bluzka, fajnie sie prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kobieca stylizacja :) Podoba mi się marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna ta zwiewna bluzeczka 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz super. Chciałabym taką pogode caly czas!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja piękna ale te włosy! Cudowne 😍 a legginsy muszę kupić, są mega.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesień w tym roku przeszła samą siebie. Stylizacja idealna.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger