"Lead. Stage Dive" - Kylie Scott

"Lead. Stage Dive" - Kylie Scott 

Lena jest zwyczajną dziewczyną, żeby nie było nudno często zmienia miejsca pracy aż w końcu ląduje w pewnym biurze jako sekretarka Adriana. Któregoś dnia w biurze jej szefa pojawiają się wszyscy członkowie Stage Dive : gitarzysta, perkusista, wokalista i basista. Adrian poruszony tym, że Lena nie przyniosła mu odpowiedniego ciastka z cukierni i zwalnia ją. Na jej szczęście (lub nieszczęście) wtedy na miejsce nowej asystentki zatrudnia ją Jimmy - wokalista zespołu. 


Mijają dwa miesiące a dziewczyna nadal pracuje dla jednego z członków Stage Dive. Lena idąc hotelowym korytarzem obok pokoju swojego pracodawcy słyszy krzyki i huk - Jimmy wpadł w szał a jego brat i jednocześnie gitarzysta zespołu David próbuje go uspokoić. Po dłuższej chwili Lena decyduje się jednak zareagować i wchodzi do pokoju - widzi zdemolowany pokój, potłuczone rzeczy i sama o mały włos nie zostaje ranna przez przedmiot rzucony przed wokalistę.

Jimmy cierpi przez śmierć najbliższej mu i jego bratu osoby - Lori. Kobieta jest Matką Mala jednego z członków zespołu Stage Dive i jednocześnie osobą która zaopiekowała się chłopcami po tym jak ich rodzona matka zaczęła nadużywać alkoholu.

Jimmy i David bardzo kochali kobietę, była dla nich jak matka. Przez wszystkie przeżycia z przeszłości Jimmy był takim człowiekiem jakim był , zimnym i nieczułym, popadł również przez to w alkohol i narkotyki, ale dzięki pomocy i terapii wyszedł z tego.

Lena w tym wszystkim bardzo wspiera wokalistę, nie zachowując się przy tym wyłącznie jak asystentka i chodź Jimmy najpierw się do niej zbliża a potem oddala to ona wiedząc co w życiu przeżył robi wszystko by jak najlepiej się z nim dogadywać.

Jesteście ciekawi czy z tego będzie miłość? Koniecznie musicie przeczytać trzecią część Stage Dive ;)
Wydawnictwo: Edito Red

~ Casie ~

14 komentarzy:

  1. A właśnie sobie myślałam skąd ja znam tych muzyków 😂 ja zawsze jestem ciekawa takich historii😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że ta seria bardzo przypadła Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie chociaż ostatnio nie czytam takich książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że jestem ciekawa! Jeżeli tylko odkopie się ze swojego książkowego stosu do przeczytania to chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo ciekawa tej książki 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książka, jak poprzednie prezentowane przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem fabuły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię całą tą serię :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jest ta książka i chętnie po nią sięgnę w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię gdy recenzujesz książki :) i tą mnie mocno zainteresowałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo nie znam tej książki. wpisuję na swoją listę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm chyba troszkę nie mój gust 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger