" Trzecia księga" - Adam Abler

" Trzecia księga" - Adam Abler


Takiej książki jeszcze nigdy nie miałam okazji czytać... jest zupełnie inna od tych dotychczas przeze mnie przeczytanych. To jest nawet więcej niż thriller. Opowiada ona o dziewczynie... nie szczęśliwej , będącej w małżeństwie z pewnym mężczyzną - artystyczną duszą. Zostaje zwolniona z wydawnictwa, w którym pracuje i trafia do ogromnego domu, daleko poza miastem, by być asystentką znanego pisarza.

W książce jest też wiele wydarzeń z przeszłości zarówno głównego bohatera jak i bohaterki, co czyni książkę coraz bardziej ciekawą i tajemniczą. 
Za Abelie i Paolo - bo tak nazywają się główni bohaterowie powieści - ciągnie się jedna wielka tajemnica, która zostaje ujawniona pod koniec książki i niesamowicie zaskakuje - po prostu trzeba to przeczytać :)

Serdecznie polecam tę książkę szczególnie fanom thrillerów i kryminałów - to coś dla Was :)
Wydawnictwo: Oficynka 
~ Casie ~

16 komentarzy:

  1. Zapisuje na swojej liście książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, cóż - to książka zdecydowanie dla mnie Lubię kiedy literatura trzyma mnie w napięciu do samego końca ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisze ja na liste ksiazek do przeczytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecę ten tytuł dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie książki, z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją na półce. Czyli jutro zaczynam czytanie ;) dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zaskakujące historie 😄👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się jako fan kryminałów i thillerów :)) Zapisuję tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przeczytam ta książkę w wolnym czasie 🤔

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe brzmi! Na pewno przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba w końcu musze skusić sie na ksiazke tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się bardzo ciekawie. Aż mnie zaciekawiło co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę coś więcej o tej książce przeczytać...

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie nie pozostaje nic innego jak tylko przeczytać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię thrillery, więc to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wole inne rodzaje książek, ale swoją recenzja mnie zaciekawilas ;).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger