"Deep. Stage Dive" - Kylie Scott


"Deep. Stage Dive" - Kylie Scott

Dotychczas myślałam, że to druga część Stage Dive jest najlepsza - ale cofam to. Część czwarta bije ją na głowę. Pamiętacie Anne z drugiej części ? Ona ma siostrę - Lizi, która na weselu poznała Bena - basistę i już ostatniego człona zespołu Stage Dive, pomiędzy nimi doszło wtedy do czegoś znacznie więcej niż rozmowy. I z tego wynikają całkiem niezłe problemy...



Lizi - a tak naprawdę Elizabeth jest studentką , siostrą Anne, która wzięła ślub z Malem - perkusistą zespołu. Anne zawsze pomagała siostrze finansowo, by ta skończyła dobre studia , no ale cóż - w życiu bywa różnie. Lizzy na ślubie siostry poznała Bena - basistę. Poszła z nim do łóżka a później wręcz wyrzuciła go z pokoju hotelowego w Las Vegas. I zapomniała o nim, nie widywała się z nim .. aż do teraz - dwa miesiące po nieszczęsnym spotkaniu zobaczyła na teście ciążowym dwie kreski.

Mało tego... teraz jest zmuszona iść na kolację do siostry i jej męża, gdzie jest cała grupa Stage Dive wraz ze swoimi partnerkami - i na nieszczęście Lizzy Ben, który nigdy nie był skory do uczuć przychodzi ze swoją dziewczyną - i co ma zrobić teraz biedna Lizzy ?

Wszystko wychodzi na jaw kiedy Sasha - dziewczyna Bena zaczyna pytać, dlaczego studentka żle się czuje i wypytywać ją o objawy - Lizzy nie zbaczając na nic wykrzykuje przy wszystkich, że jest w ciąży...

Jesteście ciekawi jak dalej potoczy się ta historia ? Ja przeczytałam ją niemal jednym tchem <3 
Tylko pamiętajcie, żeby wiedzieć o co chodzi w książce trzeba znać historię każdego z bohaterów - czyli jednym słowem przeczytać trzy poprzednie części Stage Dive :)

Komu z Was tak bardzo spodobała się seria Stage Dive, że już po nią sięgnął ?
Koniecznie wyraźcie swoje odczucia na temat tych czterech części :)
Miłej lektury <3
Wydawnictwo : Edito Red

~ Casie ~


13 komentarzy:

  1. Acha czyli każda część jest o innym członki zespołu. No to nieźle 😄👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej tego nie zrobię, obecnie mam fazę na thrillery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że te książki tak Cię wciagają. Idealny pomysł na spędzenie zimnych wieczorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie części serii najbardziej mnie zastanawiają 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma nic lepszego niż wciągające książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sądzę że książka idealna na prezent gwiazdkowy dla mojej znajomej 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Super seria na preznet !! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała seria to musi być magia czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zaczęłam ją czytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna pozycja do dopisania na wish listę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiony serial się skończył więc pora wrócić do książek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaah, ta moja lista nigdy sie nie skróci! braknie mi życia na czytanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tej serii jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger