On Line - relaks podczas kąpieli

Cześć Misiaki :)
Już dawno nie było nic o kosmetykach , sama ciuszki i od pewnego czasu książki :p


Dziś przychodzę do Was z fantastycznymi, relaksującymi kosmetykami do kąpieli firmy On Line, które możecie kupić w drogerii strefaurody.pl - a jako, że mamy okres przedświąteczny i wszyscy szukamy prezentów dla swoich bliskich to ja właśnie tą linię Wam polecam :)
 Znajdziecie tam mnóstwo produktów do kąpieli , zarówno tych dla dorosłych jak i dla dzieci - w ślicznych kolorowych buteleczkach - koniecznie zajrzyjcie :)

Zresztą jeżeli chodzi o drogerię strefaurody.pl to znajdziecie niesamowicie dużo pomysłów na świąteczne prezenty , więc serdecznie polecam Wam tam zajrzeć w poszukiwaniu prezentów :)

Jeżeli chodzi o same produkty, które widzicie na zdjęciu to ja jestem pod ich wrażeniem :) Zawierają naturalne olejki o działaniu nawilżającym dzięki czemu nie wychodzimy spod prysznica z przesuszoną skórą, co jak dla mnie jest wielkim plusem :)
Poza tym muszę przyznać, że bardzo podoba mi się ich zapach - a szczególnie to jak unosi się w całej łazience podczas kąpieli bardzo relaksując :)
W moim zestawie znalazł się żel pod prysznic , peeling oraz sól do kąpieli - którą mówiąc szczerze uwielbiam sypać chyba trochę za dużo :p 

I uwaga :)
Mam dla Was super niespodziankę :

 ONLINE55SU  -  kod na, który otrzymacie 10% zniżki na cały asortyment sklepu 

tak więc klik ---> strefaurody.pl i zapraszam na zakupy :)

17 komentarzy:

  1. totalna nowość dla mnie musze sie z nią zapoznac

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję że cała ta seria musi mieć cudny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę je bliżej poznać koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie znałam wczesniej. Dzięki za kod rabatowy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tego wcześniej, ale chętnie skorzystam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam wygląd produktu zachęca do relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tych produktów idealnie się sprawdza na zimowe wieczory 😎

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam kolor bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jak dotąd o tej serii kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie można poczuć zapachu przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny fajny sklep z kosmetycznymi pokusami :)) O nie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Peelingi ubóstwiam ;)
    A lubię zaszalec tez z solami do kąpieli. Mikołaj coraz bliżej wiec chyba wiem co mogę sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale piękne te kosmetyki. Muszę zobaczyć cenę. 😄👍

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego trio chętnie przetestowalabym żel i peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. prezenty kosmetyczne to zawsze dobry pomysł :) pewnie jeszcze kilka ich kupię w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  16. Zerknę sobie, choć w sumie prezenty już mam... Najwyżej coś komuś dorzucę 😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam ten zestaw. Pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger