"Love Line" - Nina Reichter

"Love Line" - Nina Reichter 


Nowy Jork to ogromne miasto , niesamowitym jest to jak dwoje ludzi właśnie w tym mieście widzi się po raz pierwszy przed siedmioma laty, iskrzy między nimi...

...i kiedy już Beth - 21 - letnia wówczas dziewczyna marząca o karierze dziennikarskiej - ma zmienić całe swoje życie pod wpływem tego jednego mężczyzny dzieje się coś co wywraca wszystko do góry nogami a ona postanawia dać sobie spokój z napotkanym na ulicy mężczyzną. 



Spotykają się ponownie, przypadkiem, po siedmiu latach ale zarówno życie Bethany jak i Matthew całkiem się od tamtej pory zmieniło. Na początku dziennikarka i psycholog bronią się przed rodzącym się na nowo uczuciem ze względu na swoje życiowe bagaże, których nie chcą ujawniać przed drugą połówką. Natomiast później wszystko przez przypadek wychodzi na jaw ... i to komplikuje im życie.



Książka jest naprawdę bardzo fajnie napisana , dodatkowo autorka postarała się o ty by nie zabrakło ciekawych wątków pobocznych , takich jak np związek przyjaciółki głównej bohaterki. Inteligentka powieść naprawdę na wysokim poziomie, którą naprawdę warto przeczytać. Książka ma 483 strony , ale naprawdę potrafi wciągnąć, dzięki czemu czyta ją się szybciutko. Dodatkowo kończy się w taki sposób, że ja już tupię nóżkami w oczekiwaniu aż moich rękach znajdzie się drugi tom i dowiem się co stanie się z bohaterami. 

Koniecznie przeczytajcie <3

~ Casie ~


18 komentarzy:

  1. Zaciekawilas mnie ta książka, dopisuje do swoich pozycji do przeczytania ❤️😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoho zapowiada się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się naprawdę ciekawie :) Choć ostatnio mi brak czasu na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli wątki poboczne są równie ciekawe to na pewno ta książka jest interesująca. Nie lubie książek w których wszystko dzieje sie tylko dookoła jednego bohatera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowała mnie ta książka i wpisuję ją na swoją czytelnicza listę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię motywy dziennikarskie w książkach. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się być lekka i to mnie bardzo zachęca 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytalam wiele książek o podobnej tematyce, więc myślę że i ta całkiem by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie sie zapowiada, na początku trochę jak w książce o 50 twarzach, potem jak z filmu aż wkońcu sama nie wiem co mi przypomina fabułe do tego stopnia że mam ochotę ją przeczytać 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Lohoho jaka piękna okładka :) książki niestety nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki jeszcze nie czytałam ale lista tych braków z każdym dniem przerażająco rośnie 🤦‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna fabula 😇 Myślę, ze to cos dla mnie 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio mam dużo spraw na głowie ale jak trochę zwolnią chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta książka jest na mojej liście od dawna, czas po nią sięgnąć 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się naprawdę ciekawie! Dodaję do listy książek do przeczytania 😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby nie mój klimat, ale odpowiedziałaś o niej w bardzo fajny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że spodobałaby mi się ta książka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger