Moje letnie stylizacje - modowe podsumowanie wakacji

Cześć Misiaki 

Dziś przychodzą do Wam z postem troszeczkę innym niż zazwyczaj, bo będzie to zestawienie wszystkich wakacyjnych stylizacji , które pojawiały się zarówno tu na blogu jak i na moim Instagramie

Takich stylizacji troszeczkę było tego lata - dlatego postanowiłam zrobić dziś taki wakacyjny i kolorowy post, a przy okazji przypomnieć sobie te wszystkie wspaniałe dni - bo przecież lato jest taki krótkie . 

 
Ta stylizacja jest chyba moją ulubioną - uwielbiam takie pastelowe zestawienia. Na dodatek znalazła się tu bluzeczka, którą nosiłam tego lata bardzo często i o którą miałam bardzo dużo pytań - niestety jest to ciuszek ze sklepu no name :(





W tych spodenkach latem chodziłam ciągle a są one z E-Butik.
O bluzeczkę też miałam pytania - niestety jest ona również ze sklepu no name :(




Na początku nie byłam przekonana do tej sukienki ale jest ona niesamowicie wygodna i idealna na ciepłe dni <3
No i dzięki niej przekonałam się do czerwieni :)





Sukienka, którą założyłam tylko raz ... i wiecie co ? Kompletnie o niej zapomniałam. Ale jak tak na nią patrze , to żałuje, że już jej później nie nosiłam... 




Oczywiście mała czarna też musiała znaleźć się w tym zestawieniu - wiadomo , klasyka <3
Tą sukienkę mam akurat ze sklepu E-Butik, gdzie teraz do zamówienia dostajecie ekstra torbę <3


Ta sukienka była moim hitem tego lata <3  na maksa wygodna i na dodatek przewiewna - idealna na upały  - niestety znów sklep no name :(




Kolejna sukienka , w której byłam zakochana całe lato - lekka, zwiewna, maxi a do tego z rozcięciem odsłaniającym nogi <3 

Dziewczyny dajcie koniecznie znać która ze stylizacji podoba Wam się najbardziej :) no i czy chciałybyście takie zestawienie np też z jesiennymi stylizacjami , zimowymi lub wiosennymi :)

~ Casie ~





17 komentarzy:

  1. Piękne sukienki! Zwłaszcza ta czerwona. Ehh a ja z bólem serca powoli chowam letnie sukienki w głąb szafy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, takie radosne... A czerwona sukienka jest moją faworytką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale będzie mi brakować tych letnich zdjęć! Czas na kurtki 💔

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Ci w czerwonej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje, masz fajny gust

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty masz figurę ❤️ najbardziej wpadła mi w oko sukienka maxi a zdjęcie to roześmiane w kurtce dżinsowej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała czarna i jeansówka bardzo w moim stylu, dla mnie numer 1 ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Mała czarna idelanie podkreśla figurę, i Twoje długie nogi ❤
    Ale tez czerwona sukienka, klasyczna, idealna na niedzielne popołudnie 💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wiem która stylizacja mi się najbardziej podoba, wszystkie są świetne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. ta czerwona sukienka jest po prostu urocza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie że bym chciała takie zestawienie! Cudowna jest ta czerwona sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie ciężko wybrać najlepszą stylizację :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda zaprezentowana przez ciebie stylizacja bardzo mi się podoba i nie potrafię wybrać najładniejszej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i przemyślane stylizacje. Dziękuję za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  15. W czerwieni ci jest do twarzy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kwieciste sukienki. I ze względu na to szkoda, że jest już jesień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej mała czarna ale te kwieciste też piękne 😃

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger