Tęczowy makijaż cieniami Paese

Witajcie <3

Dziś wyjątkowo bo przychodzę do Was z makijażem. Pokaże Wam tu wszystkie kosmetyki, którymi wykonałam ten make-up , a nawet zobaczycie krok po kroku jak taki tęczowy makijaż wykonać w przygotowanym przeze mnie filmiku na samym końcu postu (YouTube) <3
Która z Was ma ochotę na taki makijaż ?





Kosmetyki którymi go wykonałam:
Podkład : @catrice.cismetics nr 010
Korektor : @catrice.cosmetic
Liquid Camouflaga nr 010
Puder: @rimmel Lasting Finish nr 001
Pomada do brwi : @wibopl nr 2
Rzęsy : @ardell_pl Studio Natural Babies
Eyeliner : @evelinecosmetics
Cienie : @paese.cosmetics
Kolekcja Kashmir Neo nr 662, 663, 664, 661 oraz paleta @makeuprevolutionpolskaSophx Extra Spice 
Pomadka : @lovelykosmetyki K.Lips odcień Magic Desert



Filmik instruktażowy : You Tube



Dajcie znać jeśli chcecie więcej takich postów <3

- Casie <3 -

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolorowe cienie. Pięknie to wygląda 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym sobie zakupiła takie kolorki 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż Ci wyszedł, boję się porywać na takie kolorki bo wiem, że użyje raz dla zabawy i będą leżeć 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne sabte kolory, świetna pigmentacja! 😁❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega odważne kolory. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie tęcza❤️ kiedyś bardzo lubiłam takie makijaże, teraz wolę się je w spokojnych :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No coraz lepiej kochana Ci idzie, ten makijaż bardzo mi się podoba *.* Sama chyba sobie taki zrobię hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudowny! Idealne makijaż aby zatrzymać lato na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny ten makijaż 😊😊 moja kochana ! 😙 super ze yt załozyłaś 😄 będę śledzić napewno ! 😍😘

    OdpowiedzUsuń
  11. wyjątkowe kolory! pięknie ci to wyszło! 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty robisz takie piękne makijaże... Jak? No jak? Pożycz talent, nawet na jeden dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te cienie mają cudowne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, jak widzę takie cuda na oczach, to sama chce takich żywych paletek, żeby trochę poszalec ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger