Co kupić na dzień chłopaka ? - czyli co przygotowało z tej okazji Chocolissimo

Cześć <3

Kobietki moje kochane macie już prezenty dla swoich mężczyzn na 30 - go września?
Jeśli nie i nadal nie wiecie co kupić to ten post jest właśnie dla Was <3


Firma z cudownym wyrobami czekoladowymi przygotowała specjalnie na ten dzień wyjątkowe słodkości dla Panów - niezależnie od tego czy małych czy dużych - niezależnie również od ich zainteresowań - mogą to być np konsola do gier, motocykl , piłka nożna , narzędzia a nawet porsche - a to wszystko z CZEKOLADY <3
Na dodatek przesyłka jest wręcz ekspresowa, więc zdążycie jeszcze skorzystać <3


Same sobaczcie jak pięknie się prezentują:
tu motocykl w eleganckiej drewnianej skrzyneczce.



A tu przepysznie wyglądający samochodzik z czekolady obsypany suszonymi truskawkami oraz cukierkami <3


Tu mamy za to praliny z nadzieniem w pudełeczku specjalnie na Dzień Chłopaka <3


Dodam jeszcze, że Chocolissimo ma czekoladowe upominki na przeróżne okazje : walentynki, ślub, przeprosiny, gratulacje, rocznica, podziękowanie, imieniny, urodziny, Boże Narodzenie, Dzień Babci i Dziadka , Dzień Kobiet, Wielkanoc, Dzień Ojca, Dzień Matki, Dzień Nauczyciela, Dzień dziecka... a nawet bez okazji. Link do ich sklepu znajdziecie tu --->>> chocolissimo.pl

Myślę, że nie raz coś u nich zamówię <3
A Wy ?

~ Casie ~



18 komentarzy:

  1. Kurcze chyba prędzej zjadlabym sama ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest ciekawy pomysł na prezent. :) I kuszący ^^, by samemu zjeść!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie czekoladki to można jeść! Chętnie kupię chłopakowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jacie kocham takie prezenty ale mój nie😜

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze ślinotok, uwielbiam czekoladę ! Wręcz przesadnie mocno a te cuda wyglądają tak ładnie 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły, ja musze cos dla mojego wymyślić 🤔

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super te czekoladki! Sama bym chciała takie dostać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mojego męża fana słodkości to byłby idealny prezent i w 100% trafiony

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe :) słodkości chyba kazdy lubi 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglada i jest mega pomysłowe !

    OdpowiedzUsuń
  11. I jakiś pomysł juz jest ! Nie dość ze ladnie wygląda to i smakuje ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. My akurat takich świat nje obchodzimy, w sumie nawet ich unikamy 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam chłopaka na szczęście :)) mogę takie cuda kupić tylko dla siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. No i kolejna która tym kusi ! no no nie ładnie :) hehe noo warto to kupić !

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taki prezent dla męża i syna! jestem pewna, że będą zachwyceni!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z czekolady mój by się ucieszył 😋

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój mąż kocha planszówki, więc nie mam problemów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tym roku się nie wysilam. Mój luby dostanie ptasie mleczko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger