"Oczy Wilka" - Alicja Sinicka

"Oczy wilka" - Alicja Sinicka

Wyobraź sobie, że poznajesz mężczyznę... tak całkiem przypadkiem, tak tajemniczego i z tak przenikającym spojrzenie, że od samego początku coś Cię trafia...





                Książka Alicji Sinickiej - Oczy Wilka to romans, w którym tajemnica goni tajemnicę. Główna bohaterka cały czas dąży do prawdy , a gdy ją odkrywa nagle okazuje się, że na jej drodze pojawia się kolejny sekret do rozwiązania a główny bohater wcale jej nie pomaga. Wręcz przeciwnie  Artur jest tajemniczą osobą, w którego głowie jest ukryty klucz do wszystkiego. Ukrywa przed Leną tajemnicę z przeszłości - i to związaną z nią. Lenę do tajemniczego człowieka ciągnie nieznana siła - w taki sposób, że mimo krzywd, które jej wyrządza nadal nie potrafi mu się oprzeć - jest dla niej chorobą i lekarstwem w jednym - jak pisze sama aktorka .
                     Romans trzyma w niesamowitym napięciu - szczególnie pod koniec. Ja nie mogłam się od niego oderwać i jak już zaczęłam czytać to cały mój świat gdzieś znikał... Moim zdaniem ta książka zasługuje nawet na ekranizacje - to byłby hit. Romans przeplatany tajemnicami i mafijnymi porachunkami do końca mrozi krew w żyłach , po czym mamy zupełnie zaskakujące zakończenie, którego nie można byłoby się spodziewać. Co tak naprawdę przyciągnęło Lenę do Artura ? Czym jest tajemnicze LMD? Dlaczego bohaterka nagle wyjechała i chciała wymazać z pamięci cały swój pobyt w nieznanym mieście? 



                     Książka Alicji Sinickiej wciąga od samego początku aż po koniec, nie można się od niej oderwać i wręcz topi się w niej. Jeśli lubicie zagadkowe opowieści, które do samego końca trzymają w napięciu, przez które przeplata się romans to serdecznie polecam Wam przeczytać "Oczy Wilka" . Książka jest dość gruba bo ma aż 440 stron ale naprawdę szybko się ją czyta, bo dosłownie pochłania - ja przeczytałam ją w 4 dni - robiąc to tylko wieczorami. 
Wydawnictwo: Novae Res 

~ Casie ~

19 komentarzy:

  1. Zapisuje na swojej liście książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam lub słyszałam o tej książce dobre opinię. Myślę że była by fajnym sposobem na zabicie wolnego czasu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale fajna okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna okładka! O książce słyszę pierwszy raz ale myślę że by mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tej książce ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka osób polecało mi tę książkę, chyba czas ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy rzut oka- czyli okladka- zachęca. Regencja również. Wiem co będzie do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się okładka i mam ochotę ja przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem wielką fanką fantasy i to te książki najczęściej wybieram 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ta książkę i bardzo lubię 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie znam tej książki! Ale chętnie przeczytam coś o niej jeszcze, by uzupełnić sobie biblioteczkę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze niezła opowiesc😃 i te iczy😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale też nie przepadam za romansami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odrobinę nie mój klimat, jednak wybieram cięższa literaturę. Aczkolwiek twoja recenzja bardzo rzetelna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie książki napewno się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger