Ulubieńcy sierpnia

Hej Misie :)
Dziś jak sam tytuł wskazuje przychodzę do Was z moimi faworytami kosmetycznymi (i nie tylko) <3
zaczynamy <3

ZESTAW DO WŁOSÓW BASICLAB
Szampon i odżywka przeznaczona do włosów blond - ma ochładzać kolor i redukować żółty odcień. Ogromny plus za to, że te cudeńka to połączenie technologii z naturą , nie zawierają SLS , parabenów, SLES, MITU, PHENOXYETHANOLU oraz są hipoalergiczne. Nie dość, że moje włosy zyskały piękny odcień to na dodatek stały się pięknie błyszczące i mięciutkie.
Produkty BASICLAB dostępne są w wybranych aptekach , np SuperPharm



ANTYPERSPIRANT 24H BASICLAB
Najlepszy i najtrwalszy antyperspirant jaki miałam okazje używać, na lato to istny ideał, zero pocenia. nie zawiera SLS , parabenów, SLES, MITU, PHENOXYETHANOLU oraz jest hipoalergiczny.
Produkty BASICLAB dostępne są w wybranych aptekach , np SuperPharm



ZESTAW DO PIELĘGNACJI TWARZY SELFIEPROJECT

Najcudowniejsze kosmetyki do pielęgnacji jakie miałam , coś naprawdę niesamowitego. Wiecie, że ja dzięki nic przestałam się malować i całe wakacje spędziłam bez makeup'u ? Oczywiście kosmetyki są już na wykończeniu :( 
Peeling : Zawiera kuleczki węglowe dzięki, którym idealnie oczyszcza skórę. I powiem Wam, że tak jak większość peelingów co codziennego stosowania się nie nadaje tak ten jest do tego idealny, bo jest bardzo delikatny.
Czarna maska: Ma ona bardzo podobne działanie jak maska pillaten , którą wszyscy dobrze znamy. Ja nie mam potrzeby stosować jej na całą twarz, ale bardzo lubię raz na jakiś użyć ją tylko na nos, żeby oczyścić pory.
Tonik: Po pierwsze cudowny zapach <3 stosuje go zwykle pod krem , lub tak po prostu żeby odświeżyć twarz.
Krem nawilżająco - matujący: I ten produkt zaskoczył mnie chyba najbardziej. Nawilża, matowi a jednocześnie upiększa cerę. Teraz już mi się skończył ale uwielbiałam go w lato stosować , do tego tylko tusz do rzęs i mogłam wychodzić.
Można je kupić w Rossmanie.


CIENIE FOLIOWE PAESE 
Uwielbiam te cienie , mają cudowną masełkowata konsystencję , pięknie błyszczą i tworzą efekt mokrej powieki <3 Coś wspaniałego. Uwielbiam wykonywać mini makijaże, bo praca z nimi to sama przyjemność a do tego mają przepiękny kolory.  Zresztą na moim instagramie możecie zobaczyć nawet filmiki z ich użyciem <3
Kupisz tu --->PAESE




OLEJEK POD PRYSZNIC ORAZ PEELING CUKROWO - SOLNY  VISPLANTIS

Z tymi produktami bardzo się polubiłam od zapachu przez działanie aż po nawilżenie. Peeling właśnie wczoraj mi się skończył - jest boski , ma w sobie cudowne olejki dzięki, którym skóra po peelingu nie jest sucha a ma na sobie przyjemny film. 
Olejek bardzo pozytywnie mnie zaskoczył - po wtarciu w mokrą skórę zamienia się w pieniące się delikatnie mleczko co jest bardzo przyjemne. Na dodatek oba te produkty cudownie i świeżo pachną.
Można je kupić tu ---> VISPLANTIS



PŁYN MICELARNY VOLLARE COSMETICS

Przecudowny! Nie podrażnił mi oczu  - a wierzcie lub nie ale bardzo ciężko jest mi znaleźć taki produkt przez to, że bardzo długo nosiłam soczewki i teraz mam bardzo wrażliwe oczy. 
Idealnie oczyszcza cerę, ja stosuję go nie tylko do zmywania makijażu, ale również w ciągu dnia po prostu do przetarcia twarzy.
Produkty tej firmy dostępne są między innymi w drogeriach Hebe oraz Natura.



Nutki na czasie w sierpniu <3

1. Dynoro And Gigi D'Agostino - In My Mind 


2. ENJOY - Zaczarowała Mnie 

3Komodo - (I Just) Died In Your Arms


4. Paweł Domagała - Weź nie pytaj 

5. Shanguy - King Of The Jungle

6. SOUF - Mi Amor 

7. TheFatRat feat. Laura Brehm - Monody 


8. Dura - Daddy Yankee



Mam nadzieję, że i tym razem moje zestawienie 
przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam cieplutko <3
- Casie <3








15 komentarzy:

  1. te cienie mają super pigmentację! podobają mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kosmetyki do włosów mam i się dobrze sprawdzają 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Antyperspirant od Basiclab sprawdził mi się idealnie podczas ostatnich upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te cienie od Paese to totalny sztos!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dezodoranty tej firmy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna maska jest zdecydowanie wygrywem. Lubię Selfie Project. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie wyglądają super, a duet od basic lab mam i polecam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki od selfie project 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocno myślę o tej czarnej maseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiclab i selfieproject chodzą za mną jak nie wiem co.. no i kiedys pewnie kupie bo nie wytrzymam hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam że kosmetyki Basic Lab można kupić w aptekach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Vis Plantis i Basic Lab znam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki z BasicLab są boskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. kilka produktów tu dla siebie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger