Vollare Cosmetics - produkty do pielęgnacji twarzy + krem do rąk

Cześć Misiaki <3
Dawno mnie tu nie było, ale już do Was wracam :)
Dziś przychodzę do Was z moją opinią na temat kosmetyków Vollare Cosmetisc.
Jakiś czas temu dostałam paczkę, w której znalazło się kilka maseczek, płyn micelarny oraz krem do rąk i właśnie o nich Wam dziś opowiem. 

Maseczki

(Producent każdą z masek każe pozostawić na skórze po czym resztę wklepać lub zmyć nawilżonym wacikiem.)
1. Maseczka na noc, głęboko regenerująca z drzewem tara i witaminą A. 

Co pisze producent?
Regenerująca maska anti-oxidant na noc DETOX Vollare Cosmetics  przeznaczona dla każdego rodzaju skóry. Drzewo tara tworzy niewidzialną, naturalną barierę, chroniąc skórę przed wpływem czynników zewnętrznych. Witamina A przyczynia się do odnowy naskórka i regeneruje jego warstwy. Twarz jest zregenerowana i zabezpieczona przed negatywnym działaniem środowiska.

Moje odczucia.
Skóra faktycznie po użyciu tej maski jest bardzo odżywiona i zregenerowana, tak poza tym maska ma biały kolor i wygląda po prostu jak krem do twarzy. Powiem Wam, że przepięknie pachnie i bardzo przyjemnie spało mi się w nocy gdy mi tak pachniało <3 

2. Maska ekspresowe nawilżenie i wygładzenia z witaminami C + E.

Co pisze producent?
Nawilżająca maska anti-pollution DETOX Vollare Cosmetics przeznaczona dla każdego rodzaju skóry. Hialuron o trzech masach masach cząsteczkowych, dogłębnie nawilża skórę na każdym z jej trzech poziomów. Kompleks alg i witamin C + E działa silnie antyoksydacyjnie, chroniąc przed wolnymi rodnikami. Zapobiega starzeniu się skóry i pomaga utrzymać jej młody i świeży wygląd.

Moje odczucia.
Skóra prawie całkowicie wchłonęła maskę więc pozostało mi jedynie delikatnie wklepać pozostałość. Pachnie tak samo cudownie jak poprzednia a po jej użyciu skóra jest cudownie mięciutka i nawilżona. 

3. Maska perfekcyjnie oczyszczająca , długotrwale matująca.

Co pisze producent?
Niestety nie napisze co pisze o tym produkcie jego producent bo niestety już zdążyłam wyrzucić opakowanie, ale maska zawiera węgiel aktywowany oraz witaminę C.

Moje odczucia.
Maska przede wszystkim bardzo fajnie zmatowiła cerę i oczyściła z większości znienawidzonych przeze mnie zaskórników, na dodatek jak cała reszta pachnie cudownie.


Płyn micelarny


Co pisze producent?
Oczyszczający płyn micelarny z czerwoną algą i koenzymem Q10 DETOX Vollare Cosmetics przeznaczony do każdego rodzaju cery. Micele zawarte w płynie doskonale usuwają zanieczyszczenia i zmywają makijaż twarzy, oczu i ust. Zawartość gliceryny zapobiega utracie wody z naskórka. D-panthenol skutecznie łagodzi wszelkie podrażnienia. Skóra pozostaje oczyszczona i odświeżona. 

Moje odczucia
Już kiedyś Wam pisałam, że nie wszystkie produkty do demakijażu są dla mnie, większość mnie podrażnia i jestem po nich czerwona. ten absolutnie nic takiego nie robi , jest dla mnie delikatny a dla makijażu to prawdziwy demon , zmywa nawet matowe zastygające pomadki bez żadnego tarcia a makijaż oczy to dla niego pestka! Jeżeli tylko będziecie miały okazje to kupujcie <3

Krem do rąk

Co pisze producent?
Nawilżająco - wygładzający krem do rąk i paznokci Vollare Cosmetics przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej i pozbawionej elastyczności. Wyjątkowa receptura skutecznie poprawia kondycję naskórka. Kwas hialuronowy wykazuje doskonałe własności wiążące wodę, przez co utrzymuje optymalny poziom nawilżenia. Proteiny dzięki zdolnościom filmotwórczym widocznie napinają i uelastyczniają. Kolagen ujędrnia oraz dogłębnie i długotrwale odżywia. Dłonie stają się gładkie oraz odzyskują zdrowy i młody wygląd.

Moje odczucia
Krem faktycznie długotrwale nawilża. Bardzo się z nim polubiłam , szczególnie za ten cudowny zapach i to, że nie muszę go nakładać ciągle (jak inne kremy) po nim skóra nawilżona jest zdecydowanie dłużej.

Do następnego :)
Casie







21 komentarzy:

  1. Najbardziej zaciekawił mnie ten krem do rąk ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te maseczki, super mają działanie widzę, też muszę coś takiego zakupić 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja również polecam ten płyn micelarny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i polecam ten płyn micelarny: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam straszną ochotę na te maseczki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. od maseczek jestem uzalezniona, więc pewnie przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od razu zwróciłam uwagę na maseczki do twarzy. Jestem od nich uzależniona, ciekawe jak te by mi się sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczki chętnie bym przetestowała 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem uzależniona od wszelkich maseczek 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kosmetyki. Jestem ciekawa zapachu kremu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerzę mówiąc nie znam ich kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam z tej marki maseczki i bazy, są świetne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie testowałam kosmetyków z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. O mi by się przydał ten kremik do rąk!

    OdpowiedzUsuń
  15. Maseczki używalam i naprawdę są super ☺❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie maseczki więc to je sprawdziłabym najchętniej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej zaciekawiła mnie ta maska matująco- oczyszczająca i chętnie po nią sięgnę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam tylko jedną maseczkę tej firmy i byłam zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa jak prezentują się składy tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam wiele dobrego na temat tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger