Ulubieńcy Czerwca

Cześć Misie moje kochane 😉

Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami minionego miesiąca z równych kategorii - czyli to co tygryski lubią najbardziej ❤
Mój poprzedni post tego typu spotkał się z ogromną liczbą czytelników a także pozytywnych komentarzy więc postanowiłam tworzyć takie zestawienie co miesiąc 😘

Olejek do ciała Avon Planet Spa

Ostatnio zaczęłam kombinować w kierunku idealnej skory nóg. Szczególnie po depilacji. Zawsze po tym zabiegu miałam problemy z zaczerwienieniami itp , postanowiłam więc znaleźć produkt po którym moja skóra po depilacji w końcu będzie zachowywać się normalnie. No i trafiłam na ten olejek- co prawda jest to produkt rozgrzewający ale przynosi ulgę suchej i zaczerwienionej po depilacji skórze a do tego ma przepiękny zapach.


Matujący krem BB 

Któregoś dnia chodząc po drogerii w poszukiwaniu kremu bb (żeby nie używać latem podlladu) natknęłam się na ten produkt. Pomyślałam sobie że w sumie to obojętne mi jaki krem BB będę używać bo i tak muszę przetestować go sama. I to był strzał w 10 - leciutki , nie czuć go na twarzy i idealnie wyrównuje koloryt cery 😍 ja go uwielbim. Dodatkowo ma on działanie antybakteryjne co jest jego wielkim plusem.


Lakiery hybrydowe Semilac 

Te dwa kolory  
 (027 Intense Red, 94 Pink Gold), przepiękna intensywna czerwień oraz różowe złoto miałam na paznokciach podczas wyjazdu na Mazury - oba lakiery sprawdziły się swietnie i oczywiście pięknie wyglądały ❤




Nutki na czasie w czerwcu <3

1.  Anne_Marie_-_2002_(Paul_Gannon_Bootleg_Remix)


2.  Defis - Róże 


3.  Maroon 5 feat Cardi B - Girls Like You 

4.  Sofia Reyes, De La Ghetto, Jason Derulo - 1, 2, 3 

5.  TATU_-_All_The_Things_She_Said_(HBz_Bounce_Remix)_[BASS_BOOSTED]

6. Luis Fonsi & Stefflon Don - Calypso 

7. Lost Frequencies ft. James Blunt - Melody (Ofenbach remix) 


8. Bebe Rexha - I'm a Mess


Mam nadzieję, że i tym razem moje zestawienie 
przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam cieplutko <3
- Casie <3



17 komentarzy:

  1. Żadnego z Twoich ulubieńców nie znam, miałam coś z tej serii planet spa i było spoko 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kremik bb mnie zaintrygował bardzo 😊😊😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem bb i czerwony lakier musze mieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dresowa sukienka jest idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten matujący krem BB to dla mnie sztos! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka jest boska, wyglądasz w niej świetnie 😁❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie znam ich ale Ty wygladasz pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Planet SPA to moja ulubiona seria z Avonu :) sukienka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka ! ciekawa jestem tych kolorków jak wyglądają na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest naprawdę piękna 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcie, pięknie sie na nim prezentujesz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się że ta sukienka jest Twoją ulubiona. Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka bardzo mi się pdooba <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten olejek z avonu:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger