"Niebezpieczna gra" - Emilia Wituszyńska

"Niebezpieczna gra" - Emilia Wituszyńska 

Weronika jest policjantką w wydziale kryminalnym, na akcji ze swoim partnerem przeżywa koszmar, wpadają w zasadzkę i przyjaciel Weroniki ginie na jej oczach z rąk gangsterów. Z rozpaczy dziewczyna popada w alkoholizm. Po roku zostaje wezwana do komendanta, który oznajmia jej, że od tej chwili ma zamieszkać ze znanym aktorem o robić za jego ochronę. Ma być z Przemkiem Rejem 24 godziny na dobę.


Wszystko byłoby super, gdyby nie fakt, że Weronika od samego początku nie przepada za Rejem. Przez to, że aktor okazał się  okłamywać dzięcczynę i sprawa z jego przeszłości ujrzała światło dzienne zaczyna się szaleńcza, niebezpieczna gra, w której młodych ludzi dzieli od śmiejsci tylko jeden krok. 


Emilia Wituszyńska zadebiutowała właśnie powieścią "Niebezpieczna gra" i powiem Wam szczerze, że ted debiut uważam za niezwykle udany. Książkę bardzo lekko się czyta i niby temat jest ciężki ale było naprawdę mnóstwo momentów, w których nie mogłam wytrzymać ze śmiechu :p

Mi osobiście ta książka bardzo się spodobała <3

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię książki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, brzmi bardzo fajnie! Na wakacyjny leżak wydaje się być idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuje na swojej liście książek do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kryminalne opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę znam, tzn. Tytuł bo Jeszce nie czytałam :D ale jest na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem talentu Emilii! Niesamowity debiut

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle naczytałam się recenzji o tej książce, że chyba czas ją kupić i w końcu przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego lata na pewno ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu ją przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba wolę spokojniejsze klimaty :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz sama okładka mi się podoba więc historia tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie książki , które tak łatwo się czyta :) Musze zaopatrzyć się na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ta książka, ale chyba brak czasu mi doskwiera.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger