Czerń i fuksja

Witam wszystkich :)

Dziś kolejny wiosenny post . Myślę, że po ostatnim poście Cała ja - czyli 50 faktów o mnie :) wiecie nieco więcej o moim życiu i zdołaliście poznać mnie bliżej. jeśli nie to zapraszam do lektury. Kto jest spragniony jeszcze więcej ,chce znać mnie od kuchni, wiedzieć co robi i gdzie jestem na co dzień zapraszam na mojego instagrama @fashion_by_casie. A tymczasem przedstawiam Wam świeżutkie zdjęcia :) 















Buty: Esmara
Sukienka: FROG
Torebka: nn
Płaszcz: nn
Kolczyki: nn

5 komentarzy:

  1. the Color combination is so amazing,
    Vibrant and yet classy,
    totally love it :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny płaszcz <3
    kolor wymiata- cudowny, nasycony- uwielbiam takie <3
    i ta jego asymetria- ajććć sama dumnie bym go nosiła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger