Szara dopasowana sukienka

Cześć Kochani :)
Troszkę mnie tu nie było ,ale wracam do Was z nową energią i pomysłami :D Jak tam Wasze wakacje? Pogoda nie męczy za bardzo ? :) Na początek informacja... od teraz mój blog nie będzie opierał się wyłącznie na stylizacjach, będą też różne inne, ciekawe dla Was (mam nadzieję) posty :)
A teraz już do rzeczy:) Ostatnimi czasy bardzo polubiłam dopasowane sukienki (tak zwane tuby lub sukienki bandażowe), nie rozkloszowane, nie oversize itp. tylko właśnie te o dopasowanym do sylwetki, prostym i jakże podkreślającym sylwetkę kroju. Takie sukienki zagrzały u mnie miejsce z dwóch powodów, po pierwsze to, że długo pracowałam nad taką sylwetką co chce podkreślić, a po drugie są po prostu wygodne - żadnych falbanek , rozwiewającej się na wszystkie strony spódnicy, często też skrępowania ruchów ruchów. Dziś przedstawiam Wam moją wersję stylizacji z taką właśnie sukienką w szarej wersji z bardzo wyróżniającymi się kolorem szpilkami :) 
Dziewczyny, dajcie znać w komentarzach jakie sukienki lubicie i jaki krój najbardziej Wam odpowiada :)
Pozdrawiam cieplutko :)
Casie :*










Sukienka: Cama Shopping
Torebka: Avon
Szpilki: Aga-But
Kurteczka: nn

12 komentarzy:

  1. Świetna i widać że wygodna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za mini ale Tu wyglądasz a takiej długości super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja noszę raczej takie do kolana, ale Ty świetnie wyglądasz w mini! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka zwyczajna sukienka a w tym połączeniu wygląda naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka :) Ja w zeszłym roku kupiłam sobie dokładnie taką samą, ale czarą :) Świetnie się w niej czułam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci jest w tej sukience idealnie na Tobie leży. Idealnie podkreśla Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie w niej wyglądasz :) kurteczka dopełnia całości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Kochana :-) Bardzo lubię takie sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię nosić w lato takie właśnie sukienki 😍😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Szpilki dla Pani:
    https://www.kazar.com/pl/sklep/kobieta/buty/czolenka
    https://www.rylko.com/pl/katalog/czolenka,16.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger