Rozświetlający rytuał - nowa linia Le Petit Marseillais

Witajcie Misiaki :)

Jakiś czas temu dostałam swoją pierwszą paczke ambasadorką od Le Petit Marseillais.
Gdy tylko otworzyłam pudełko poczułam cudowny zapach, który od razu skojarzył mi się z latem ☀
Prawdę mówiąc tych kosmetyków używam teraz dzień w dzień i jestem nimi zachwycona.


Mleczko nawilżające do ciała ma w sobie maleńkie drobinki dzięki którym letnia opalenizna wygląda przepięknie - a przy tym drobinki są bardzo subtelne. Olejek pod prysznic niemalże od razu odbił moje serce - piękny zapach roznosił się dosłownie w całej łazience a na dodatek bardzo długo jeszcze ten delikatny zapach pozostał na mojej skórze po kąpieli. Wyobraźcie sobie jak przyjemnie było zasypiać wieczorem czując ten delikatny morelowy zapach - poezja ❤


W tej cudownej paczce pachnącej latem dostałam oczywiście jeszcze próbki mleczka do ciała, które rozdałam rodzinie i przyjaciółkom. Myślę, że takie zestaw na lato to idealna sprawa i jeżeli skończy mi się olejek pod prysznic oraz mleczko do ciała to na pewno kupię kolejne <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger