Mój dzienny make-up

Witajcie !

Dziś przychodzę do Was z postem, na który głosowaliście na moim Instagramie - aż 80% kliknęło "tak" <3 Dlatego dziś będzie o moim dziennym makijażu - o tym jakich kosmetyków do niego używam - poznacie produkty, które u mnie zdecydowanie się sprawdzają. Zapraszam <3



1. Baza 




Czasem używam a czasem nie , wszystko zależy od tego czy mam troszkę więcej czasu na makijaż czy też muszę go zrobić na szybko. Jednak gdy mam na to więcej niż te "5 minut" to staram się na początek założyć krem pod oczy - ja mam leciutki w formie żelu, który ekspresowo się wchłania, nakładam go z jednego bardzo prostego powodu - wtedy żaden korektor, puder czy cokolwiek innego nie zbiera mi się w załamaniach , a dzięki temu mój makijaż wygląda ładnie przez cały dzień i oczywiście dłużej się utrzymuje. Na całą twarz nakładam żel aloesowy z Holika Holika , który ekspresowo się wchłania i pomaga utrzymać makijaż bo kosmetyk zwyczajnie ma się do czego "przykleić". Dodatkowo zauważyłam, że podkład nałożony na ten żel jakby lepiej wtapia się w skórę i dużo naturalniej wygląda.

2. Podkład, korektor, puder





Aktualnie moim podkładowym hitem jest widoczny na zdjęciu podkład AA. Przez ostatnie upalne dni przekonałam się, że jest idealny przez to, że nie czułam go na twarzy. Produkt nałożony gąbeczką nie ma jakiegoś spektakularnego krycia, ale pięknie wyrównuje koloryt oraz dopasowuje się lekko do koloru cery. Więcej o nim możecie poczytać TU.
Od paru miesięcy moim ulubionym korektorem jest widoczny na zdjęciu Catrice, który wielu z Was może być już znany. Po prostu świetny korektor , nie zbiera się , nie przesusza strefy pod oczami i wygląda ładnie przez cały dzień - na dodatek za taką cenę to aż żal nie wypróbować.
Co do pudru to nie przywiązuje dużej uwagi do tego produktu i w sumie zawsze chodziło mi tylko o to żeby zmatowił cerę i utrzymał podkład na swoim miejscu. Jednak w tym pudrze jest coś co mnie zauroczyło - mam wrażenie, że idealnie się dopasowuje albo po prostu nie jest tak widoczny jak inne, tym mnie właśnie urzekł. Jedyne co mi w nim nie pasuje to fakt, że jest bardzo zbity i bardzo ciężko nabrać go dużo na pędzel. 

3. Brwi



O pomadzie z Wibo chyba słyszała już każda z Was, dla mnie nie ma lepszego produktu a testowałam już zarówno kredki jak i cienie z woskiem. Ta pomada trzyma się jak szalona i nic jej nie straszne - jak ubrudzę sobie nią rękę i pozwolę żeby zastygła to chodzę już z nią cały dzień :p
Dodatkowo jest to produkt, z którym niesamowicie łatwo się pracuje, można nim również uzyskać efekt ombre czyli ciemniejsze końcówki brwi a jaśniejsze ku środkowi twarzy - sama zresztą tak robię. 

4. Oczy




(jako bazy używam korektora Catrice)


Na całą powiekę ( szczególnie pod łuk brwiowy nakładam cień "canvas" z paletki cieni, korą stworzyła Maxineczka we współpracy z Makeuprevolution - ostatnio nie mogę wykonać makijażu bez tej palety :p Następnie aby podkreślić załamanie powieki nakładam cień "ash"
Ostatnio nie potrafię obyć się bez kreski na oku , nie wiem czemu :p Nigdy tego nie lubiłam bo zwyczajnie nie potrafiłam zrobić tego równo, ale odkąd obejrzałam film LAMAKEUPEBELLA robię kreski dosłownie w chwilę - Zuziu jeśli to czytasz to dziękuję Ci za te cenne rady <3 A moje kreseczki wykonuję zawsze eyelinerem w pisaku marki Essence, te w pędzelku mnie jakoś nie przekonują :p  Rzęsy dokładnie tuszuję produktem L'oreal widocznym na zdjęciu. Uwielbiam ten tusz za to, że wydłuża moje rzęsy i nie psuje skrętu, który wcześniej tworzę zalotką <3

5. Konturowanie



Ostatnio bardzo polubiłam się z tą paletką dlatego używam jej również to konturowania twarzy - wiem, że ten ceglasty róż oraz ciepły brąz nie pasuje do każdej karnacji ale mi akurat przypadły do gustu - więc wszystkie produkty do konturowania mam razem z cieniami w jednej palecie - muszę przyznać, że to jest bardzo wygodne :)

Napiszcie mi koniecznie czy chcecie więcej makijażowych postów  :*





17 komentarzy:

  1. bardzo ładną masz bluzeczkę ;-) A paleta do konturowania jest ekstra, szczególnie orchid

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuje❤ ja tą paletę kocham , chyba jedyna z której używam kazdego cienia a nie tylko paru 😋

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnych kosmetyków używasz Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę tu kilka fajnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię pomadę do brwi od wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja paletka i korektor, u mnie też super się sprawują 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel aloesow muszę w końcu kupić :)
    Moja siostra bardzo lubi ten korektor Catrice, za to siostrzenica narzeka na pomadę że zbyt szybko wysycha.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie kupię w końcu tę paletke Maxineczki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie! Ja na co dzień nie robię raczej makijażu 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy bardzo podobny gust jeśli chodzi o tusz do rzęs i pomadę do brwi! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, dla mnie produkty których używasz to nowości, No może prócz tuszu, który lubie 😁❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten żel aloesowy 😄

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że używamy tego samego korektora! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie :) nie wiedziałam ze malujesz brwi ^^ masz takie ładne 😍😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger