Opnie o podkładach AA, Cartice, Revlon, Avon, Lr

Hej Dziewczyny <3

Zapytałam Was ostatnio na INSTAGRAMIE czy chciałybyście zestawienie przetestowanych przeze mnie podkładów, zgodnie odpowiedziałyście,że tak więc oto przychodzę z pierwszym u mnie postem kosmetycznym. Dowiecie się między innymi jakie krycie dają te podkłady, czy można je budować, czy nie tworzą efektu maski, czy nie zapychają porów oraz ile czasu utrzymują się na twarzy. Jeżeli ten pierwszy post beauty zostanie przez Was pozytywnie przyjęty wtedy na pewno pojawi się takich więcej <3

Catrice HD Liquid Coverage Foundation



Na punkcie tego podkładu oszalał cały internet, był na niego wielki szał, w szczególności na odcień 010, którego nie można było nigdzie dostać. Jak tylko dostałam go w swoje ręce stwierdziłam, że to będzie mój hit, jest idealny do koloru mojej cery, świetnie się trzyma, ma matowe wykończenie, więc nie potrzebuje nawet przypudrowania, jedynie to,że po kilku godzinach mocno widać do na twarzy - no po prostu ochy i achy....ale, ale... jak wielki był mój zawód kiedy okazało się, że podkład totalnie mnie zapchał, na mojej twarzy pojawiły się widoczne zmiany. Na szczęście go odstawiłam i wszystko wróciło do normy, podobno niektórych dziewczyn nie zapycha i bardzo go lubią... ja absolutnie nie jestem jego fanką.
Plusy:
+ daje matowe wykończenie
+ niska cena
+ nie ściera się
+ długo się utrzymuje
+ twarz pięknie wygląda na zdjęciach 
+ lekka konsystencja

Minusy:
- po kilku godzinach mocno widać go na buzi
- zapycha
- waży się w strefie T

Cena: ok. 30zł

AA Vegan Fresh, Podkład kryjąco-witalizujący



Kupiłam go z czystej ciekawości i akurat dlatego, że był w promocji - po prostu chciałam go przetestować - i co? Okazał się moim hitem. Aktualnie mój ulubiony podkład, ponieważ nie jest to podkład mocno kryjący, a nie potrzebuję teraz mocnego krycia, jest leciutki i na twarzy wygląda świeżo przez bardzo długi czas. Jak nałożyłam go pierwszy raz miałam wrażenie, że jest za jasny i jak wielkie było moje zdziwienie gdy zauważyłam, że podkład stopił się idealnie z cerą.
Plusy:
+ świeży wygląd
+ lekka konsystencja
+ ma wystarczające krycie 
+ dobrze się trzyma 
+ idealnie dopasowuje się do kolorytu cery
+ nie waży się 
+ zawiera składniki odżywcze
+ nie zapycha

Minusy:
- ściera się po około sześciu godzinach

Cena: ok. 16zł

Avon Bright Start


Totalnie zawiodłam się na tym podkładzie, ma rozświetlać i wygładzać cerę a nie robi nic takiego, na dodatek zamiast kryć podkreśla niedoskonałości i ściera się właściwie od samego nałożenia produktu. Nie podoba mi się również jego konsystencja, jest bardzo gęsty i ciężko go równomiernie nałożyć. Jedyny jego plus to opakowanie.
Plusy:
+ wygodne i lekkie opakowanie 

Minusy:
- waży się 
- szybko się ściera 
- podkreśla niedoskonałości
- bardzo słabe krycie 
- ciężka do równomiernego nakładania konsystencja

Cena: ok. 25zł
                                                  

                          Revlon Colorstay


Od dawna słyszałam o nim same dobre rzeczy, więc w końcu postanowiłam go przetestować i nastąpiło wielki wow. Nie wiedziałam, że podkład może tak dobrze wyglądać na mojej twarzy - na tą chwilę delikatnie go rozjaśniam, ale w lato gdy będę opalona będzie idealny - utrzymuje się długo na twarzy i ładnie wygląda nawet nie przypudrowany, chociaż wtedy szybciej się ściera.
Plusy: 
+ ładnie wygląda na twarzy
+ ma bardzo fajną konsystencję
+ długo się utrzymuje
+ wygodne opakowanie z pompką
+ nie waży się
+ nie zapycha 
+ ma bardzo dobre krycie
+ szeroka gama kolorystyczna

Minusy:
- cena w sklepach stacjonarnych (ok. 60 - 70 zł)
(w sklepach internetowych można kupić go dużo takiej, np. za 24,99 na JOKA )

Beztłuszczowy podkład Lr


Pierwszy mój podkład beztłuszczowy podkład, po pierwszym użyciu od razu byłam z niego zadowolona, z nim jest podobnie jak z podkładem Revlon - również muszę go delikatnie rozjaśniać, ale gdy się lekko opalę będzie ok. Produkt się nie waży i ma bardzo lekką konsystencję oraz dobre krycie. 
Plusy:
+ dobre krycie 
+ nie waży się
+ dobrze się utrzymuje
+ nie zapycha
+ ma lekką konsystencję 
+ bardzo wygodne i lekkie opakowanie 
+ bardzo ładnie wygląda na twarzy
+ podkład jest idealny do tłustej cery

Minusy:
- cena (ok. 60zł)
(można go kupić tu ---> vivro.pl )


Słowem podsumowania, na pewno nadal będę używać podkładów z Revlon, AA oraz Lr, reszta idzie na straty. Dodam tylko jeszcze, że ja mam cerę normalną z przetłuszczającą się strefą T.

Buziaczki i do następnego :*













8 komentarzy:

  1. Fajny post, super recenzja ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same odczucia jeśli chodzi o podkład z catrice, revlon już trochę jest za mocny dla mnie, jeśli chodzi o codzienny makijaż. Dlatego może skuszę się na ten podkład z AA😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja AA uwielbiam na codzień , natomiast Revlon używam np. na sesję zdjęciowe teraz, lub większe wyjście gdy wiem że podkład musi mega długo wytrzymać ��

      Usuń
  3. Może skuszę się na ten podkład z Aa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Revlon Colorstay to mój ulubieniec, natomiast podkład z Catrice też się u mnie nie sprawdził najlepiej 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam tylko z Revlon ale mi nie podpasował. Teraz używam z AA oxygen foundation i narazie się spisuje dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten podkład beztłuszczowy :) świetnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger