Fotoksiążka Saal Digital

Cześć Misiaczki <3
Dziś przychodzę do Was z recenzją wyjątkowego albumu od Saal Digital. Może zacznę od samego początku. Wchodząc na stronę mamy do wyboru naprawdę wiele ciekawych produktów takich jak fotoksiążki, fotoobrazy, plakaty, fotozeszyty, odbitki itp. Na początku musimy pobrać aplikację, dzięki  której zaprojektujemy produkt, aplikacja jest bardzo prosta w obsłudze, wszystko jest bardzo jasno opisane, szczerze mówiąc dziecko dałoby sobie z nią radę. 
Ja dziś bardzo chciałabym zaprezentować Wam moją fotoksiążkę, od A do Z zaprojektowałam ją sama, zajęło mi to chyba 15 minut, więc bardzo malutko. 
Dotarła do mnie dość szybko biorąc pod uwagę to, że biegła do mnie aż z Niemiec, została bardzo dobrze zapakowane tak więc w transporcie nie miało prawa nic się z nią stać - co jest ogromnym plusem. 
Kilka stron z mojej fotoksiążki:











Album jest bardzo porządnie wykonany, robi naprawdę duże wrażenie, kolory są oddane idealnie. Ja wybrałam wersję z matową twardą okładką i jestem z niego bardzo zadowolona, z przyjemnością się go ogląda, będzie to również wspaniała pamiątka, ponieważ ja jednak wolę zdjęcia na papierze :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger