Pomadki matowe w płynie Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick

 Cześć dziewczyny ❤
Dziś chciałabym Wam trochę opowiedzieć o matowych pomadkach w plynie Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick. 
Zacznę może od tego że ze wszystkich pomadek, które posiadam one sprawdzają mi się najlepiej, bardzo długo pozostają na ustach bo dopóki nie zjemy nic tłustego - to źle na nie dziala. Mają przede wszystkim piękne kolory , każda z Was znajdzie coś dla siebie , bo w kolekcji są zarówno nudziaki, róże jak i czerwienie. Może to dziwna uwaga ale ja uwielbiam ich zapach - dla mnie pachną jak lody - bardzo słodko. Bardzo podoba mi się także konsystencja produktu , jest bardzo kremowa i pięknie się rozprowadza, przy czym jest to też dość łatwe - nie potrzebuje konturówki żeby równo pomalować usta. Mam w swojej kolekcji 9 pięknych kolorów. Pomadki są świetne i naprawdę godne polecenia.


Plusy:
+ kremowa konsystencja
+ trwałość 
+ piękne kolory 
+ przyjemny zapach 
+ precyzyjny aplikator 
+ pigmentacja (wystarczy jedna cienka warstwa)

Minusy:
- nierównomiernie się ściera 
- delikatnie wysusza usta 

Cena: 14.89zl w drogerii JOKAsklep





5 komentarzy:

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger