"Piekielna miłość" - K.N. Haner


"Piekielna miłość" - K.N. Haner 

Nicole budzi się w Meksykańskim burdelu dokąd wywiózł ją Aleks zaraz po tym jak wydała na świat synka. Gangster zabrał jej też dziecko, a dziewczyna cały czas jest pod wpływem narkotyków i silnych leków. 

Któregoś dnia rzekomo na badania bierze ją stamtąd jeden z ludzi Aleksa a jednocześnie jego adoptowany brat - Diego. Chłopak postanawia jej pomóc...

A co się dzieje dalej to już naprawdę musicie przeczytać sami, bo nie chcę Wam tu zdradzać całej książki.. a niestety musiałabym to zrobić aby oddać te wszystkie emocje, które buzowały we mnie podczas czytania książki K.N. Haner. Momentami płakałam , czasem ze szczęścia czasem ze smutku- książka jest naprawdę mocno wstrząsająca i mogę przyznać z ręką na sercu - autorka to naprawdę królowa dramatów a jednocześnie mistrz w swojej dziedzinie <3

Widziałam, że skoro jest to seria mafijna to mocno mną wstrząśnie, ale żeby aż tak ? 
W powieści szczęście przeplata się z dramatem ... są zaręczyny, morderstwo, porwania, zemsta a nawet samobójstwo. W tej opowieści są tak nieoczekiwane zwroty akcji, że aż nie można się od niej oderwać. Tu non stop coś się dzieje i takie książki właśnie uwielbiam. 
Szczerze jest mi smutno tylko z jednego powodu ... że historia Nicole i Marcusa już się zakończyła :(

I wiecie co jeszcze Wam powiem ?
Czytając kilkanaście ostatnich stron ryczałam jak bóbr - tą książkę trzeba przeczytać ! <3

~ Casie ~




17 komentarzy:

  1. Lubię takie książki gdzie zwroty akcji zaskakują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię sobie czasem popłakać nad książką, więc coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję że z tą książką się bardzo polubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie wątek w tej książce :) Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze dzieje się w niej tak wiele! Muszę przeczytać koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł mnie zaciekawił na pewno po nią sięgne 😋

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie tam gdzie dużo akcji w książce tam jestem i ja! Super recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ksiażki Kasi, ale Sponsor jest chyba ciekawszy....

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko kochana co za historia 🙊😮

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie ksiazki, które wzruszaja. Chyba musze ją przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś ostatnio nie lubię takich pełnych emocji historii... Ale kto wie, może kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mnie zaciekawiłas! Musi być moja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham te książki. Kasia jest niesamowita :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, zachęcający do przeczytania książki.

    Pozdrawiam serdecznie 🌺

    https://jmzphotography.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie mam zamiar ją przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę kupić sobie tą książke :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna propozycja, ja również muszę po nią sięgnąć! Miałam okazję już o niej słyszeć, ale nie było okazji po nią sięgnąć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger