"Sponsor" - K.N.Haner

"Sponsor" - K.N.Haner

Kalina Turner jest młodą, piękną, szczęśliwą studentką. Nie w głowie jej mężczyźni, dziewczyna skupia się na nauce. Ma cudownych rodziców i małą rezolutną siostrę - Sabrinę ... wszystko jak z obrazka prawda? Pewnego razu wybiera się na uczelnię rowerem - pech sprawia, że wpada pod samochód. Kierowcą auta okazuje się być Nathan Collins - bogaty i niesamowicie przystojny mężczyzna. Natychmiast zabiera Kalinę do szpitala, by została przebadana - składa jej jednak bardzo niegrzeczną propozycję - układ sponsorski - pieniądze w zamian za seks. Dziewczyna z krzykiem mu odmawia. 

Któregoś dnia szczęśliwa studentka wraca do domu z kolejną piątką w studenckim indeksie - zaliczając przed paroma chwilami bardzo ważny egzamin. Jednak to co widzi gdy już dociera na ulicę, przy której mieszka wprawia ją w osłupienie... Dom, w którym się wychowała stoi w ogniu! Na myśl o tym, że straciła całą rodzinę Kalinie kończy się świat... nie widzi przed domem swojej małej siostry ani rodziców, jest załamana. Nagle okazuje się Sabrinka żyje, jest cała i zdrowa bo tego dnia była u sąsiadów, ale rodzice zginęli w pożarze. 

Pół roku później siostry tułają się od najlepszego przyjaciela Kaliny do ich ciotki, która zupełnie nie ma ochoty opiekować się siostrzenicami. Pewnego razu Kalina i Sabrina robią zakupy, w sklepie mała dziewczynka dostrzega lalkę, na którą nie stać starszej siostry, bo niepracująca studentka nie ma zbyt wielu pieniędzy. Dziewczynka zaczyna płakać i miotać się w sklepowej alejce, wszystko po to ,żeby dostać wymarzoną zabawkę. W tym momencie niczym superbohater zjawia się mężczyzna, który niegdyś zranił Kalinę - Nathan Collins. Przystojny, młody biznesmen, wbrew niechęci dziewczyny, a ku uciesze jej małej siostry kupuje wymarzoną zabawkę a obie siostry zabiera do kawiarni... 

Jesteście ciekawi co dalej? Koniecznie musicie przeczytać książkę K.N.Haner <3

"Sponsor" to opowieść o miłości, która pokonuje wszystko, o kobiecie, która wbrew wszystkim przekonaniom potrafi odmienić mężczyznę i sprawić by potrafił kochać. O mężczyźnie, który zmienia się dla tej jedynej, która jest wyjątkowa, inna niż wszystkie.


Książka kończy się w taki sposób, że już mam ochotę sięgnąć po drugi tom <3



~ Casie ~

20 komentarzy:

  1. Ja chyba jednak lubię inną literaturę, ale mogę skorzystać z tej recenzji.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuje na swojej liście książek do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurka ale mnie zaciekawiłas 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba już mi opis tej książki wpadł w oko, hmm. Wydaje się wciągająca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam już kilka recenzji tej książki i muszę przyznać że jestem ciekawa jak to się zakończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała przeczytać wszystkie tomy. Mega mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzja zachęca do przeczytania ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji przeczytać tej książki 💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi interesująco. Fajnie ze kończy sie ciekawie i zachęca do dalszego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka zapowiada się ciekawie ale mam wrażenie, ze juz znam jej zakończenie, obym się myliła

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie zapowiada się ta książka, sama okładka zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie się zapowiada. Dodaje do mojej listy książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta książka już ląduje na mojej liście! Historia bardzo mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. No i teraz ciekawi mnie co dalej... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja recenzja od razu zachęciła mnie do wzięcia w ręce tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tą ksiązke, właśnie czytam drugi tom :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam przyjemność pisać rekomendacje do tej książki 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłosnych książek nie czytam, ale widzę sporo pochlebnych opinii na temat tego tytułu 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. o tej książce czytałałam już recenzję i chętnie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie! Chcielibyśmy zamieścić Twój wpis, jeśli to możliwe?
    Skontaktuj się z nami
    +491782610696
    alina.wnuck-von-lipinski@uni-bayreuth.de

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger