"Zakazany układ" - K.N. Haner

"Zakazany układ" - K.N. Haner

Nicole jest sierotą. Po śmierci jej rodziców zaczyna opiekować się nią Paul - prawie 20 lat starszy od niej. Między nimi rodzi się uczucie i wszystko jest ok... do czasu. Paul zaczyna znęcać się fizycznie oraz psychicznie nad Nicole, bije ją, katuje, gwałci... po kolejnej takiej sytuacji dwudziestokilkuletnia dziewczyna nie wytrzymuje i postanawia popełnić samobójstwo - chce skoczyć z urwiska prosto do oceanu.

Nicole będąc już na skraju urwiska jest przypadkowym świadkiem brutalnej egzekucji wykonanej przez miejscowych gangsterów. Przez to, że widzi całą sytuację zostaje porwana i trafia do domu bezwzględnego mafiosy - Marcusa Accardo. 

Początkowo Nicole jest zamknięta w piwnicy a Marcus nie ma pojęcia co zrobić z tak niewygodnym świadkiem, nie chce jej zabić, bo jeszcze nigdy nie zabił żadnej kobiety i nie chciał tego. Po jakimś czasie z Nicole łączy go coś dużo bardziej skomplikowanego niż wcześniej - miłość. Któregoś jednak razu jeden z ludzi Marcusa znajduje dziewczynę w łazience całą we krwi...
W szpitalu Nicole dowiaduje się szokującej prawdy - jest w ciąży, ale nie jest możliwe by było to dziecko Marcusa. Dziecko które nosi pod sercem może być jedynie najbardziej znienawidzonego przez nią człowieka - Paula. 

Ta książka to romans, erotyk i dramat jednocześnie, jest pełna skrajnych emocji i przyznam Wam się szczerze, że te emocje udzieliły się także mi. Mimo to, że ostatnio bardzo mało mam chwil dla siebie to książkę pochłonęłam nawet nie wiem kiedy... kończy się ona dramatem - zarówno dla Nicole jak i dla Marcusa-  i może i jestem wrażliwa i to dlatego, ale na koniec zupełnie się rozkleiłam, książka mocno mną wstrząsnęła.

Polecam tą książkę fanom właśnie takiego gatunku - obiecuje, że wciągnie Was od samego początku. 

~ Casie ~




21 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie historię z nutką kryminału i emocji. Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze zapowiada się niezwykle ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie przeczytać! Moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Historia jest bardzo ciekawa! Chyba muszę dodać na moją listę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam na instagramie i powiem szczerze, że książka bardzo mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chtnie po nią sięgnę bo lubię takie książki

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja lista ksiazkowa peka w szwach, ale chyba znajde tam jeszcze jedno miejsce na ten tytuł 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm ciężka, ale ja takie lubię. Takie połączenie dramatu i romansu jest dla mnie idealne. Uwielbiam czytać takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogmatwana historia, ale takie lubię :) Muszę się rozejrzeć za książką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro tak wciąga to musi naprawde być mega ciekawa 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Kryminały całkiem spoko, chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta książka na pewno by mnie wciągnęła, muszę przeczytać 💖

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko co za historia, do kina z nią. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to <3 dokładnie, trzeba koniecznie namówić na to autorkę <3

      Usuń
  15. Lubię odpocząć przy ksiażkach Kasi... i nie mogę się doczekać kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też , a w tym roku zapowiada się dużo jej nowości i już tupię nóżkami, nie mogę się doczekać <3

      Usuń
  16. Brzmi naprawdę ciekawie... Ale do najłatwiejszych nie należy. Przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak to opisałaś że naprawę mam ochotę po tę pozycję sięgnąć... Historia jest świetna !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger