"Nieodnaleziona" - Remigiusz Mróz

"Nieodnaleziona" - Remigiusz Mróz


Dzień zaręczyn powinien być jednym z najpiękniejszych w życiu.. dla Damiana i Ewy nie był...

Zaraz po magicznym pytaniu oraz odpowiedzi dziewczyna zostaje brutalnie zgwałcona przez obcych napastników a jej narzeczony pobity do nieprzytomności. Ewa znika... nie ma po niej żadnego śladu a Damian bez skutku jej szuka... dniami, tygodniami, latami. Mija 10 lat aż w końcu przyjaciel chłopaka wpada na pewien trop..

Czy ten ślad naprawdę zaprowadzi ich do zaginionej przed laty Ewy? Kto stoi za jej zniknięciem? 
Książka "Nieodnaleziona" trzyma w napięciu od pierwszej do ostatniej strony i wprost nie można się od niej oderwać, tu zagadka goni tajemnicę aż w końcu wszystko się wyjaśnia.. ale czy na pewno? 
Serdecznie polecam tę książkę szczególnie osobom, które lubią kryminały, thrillery oraz to jak w powieści nie ma miejsca na nudę.

~ Casie ~

16 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie! Muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skuszę się na nią chętnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero przekonuje się do kryminałów, ale Twój opis brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Remigiusz Mróz... Hm... może się przekonam do tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama się dowiem kto stoi za jej zniknięciem ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tej książki, chętnie przeczytam 💕

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przeczytałam jeszcze żadnej jego książki. a ta brzmi interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Idę szukać ebooka, ma pewno przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten autor jakoś w ogóle mnie do siebie nie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiła mnie ta książka :) Ciekawi mnie co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wstyd się przyznać, ale Pan Mróz nie gościł jeszcze w mojej biblioteczce. Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A pomyśleć, że Pan Mróz tworzył tak blisko mnie, w moim mieście

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo jesli znajde wiecej czasu to chętnie bym sie na nia skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. książka idealna dla mojej koleżanko, wysyłam jej linka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię thrillery i to nawet bardzo, ale niestety twórczość tego pana zupełnie do mnie nie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko no nie wytrzymam.. Weź mi. Napisz czy ja znaleźli i co się stało ????? 😭

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger