"Winna" - Alicja Sinicka

"Winna" - Alicja Sinicka

Wendy, czyli główna bohaterka oczami, której jest napisana cała historia obwiniana jest za śmiertelny wypadek z przeszłości. Niestety nie tylko temu czuje się winna.  Dodatkowo przez ludzi, którymi się otacza poczucie winy wzrasta, szczególnie dzięki ojcu dziewczyny.Wiele lat temu w domu rodziny Palmer doszło do tragedii za co do tej pory ojciec obwinia Wendy.




Dodatkowo Wendy rozstaje się z Warnerem, który pracuje dla jej ojca a ten traktuje go jak syna. Niestety jest to nieuniknione - chłopak ją zdradził, więc dziewczyna nie mogła postąpić inaczej. Niedługo potem poznaje Jima, szalenie przystojnego żołnierza, który od razu wpada jej w oko. Jim staje się jej nadzieją na lepszą przyszłość, na szczęście. 

Przez pierwsze kilkanaście stron byłam pewna, że jest to powieść obyczajowa połączona z romansem, im dalej czytałam tym bardziej utwierdzałam się w przekonaniu, że to jednak nie tylko to... a raczej całkowicie nie to, owszem, to jest romans ale skąpany w sensacyjnym oceanie pełnym intryg i tajemnic sprzed lat.

To książka zdecydowanie dla fanek romansów, przez które przewija się wątek tajemnicy i odrobiny kryminału.

~ Casie ~

14 komentarzy:

  1. Miałam okazję przeczytać ja przez weekend i wiem że jest godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie sensacyjne klimaty, muszę ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze fajnie by było mieć ją na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli ta książka zdecydowanie dla mnie :) Romansoholiczka się kłania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle osób rozpisuje się o tej książce, że musi być naprawdę dobra :) Sama chętnie bym ją przeczytała, bo to zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przeczytała ta książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ocean intryg i tajemnic - brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już któryś raz trafiam na opis tej książki, ciekawa się wydaje 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie przygarnę ją na jakiś weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  10. coraz większą mam ochotę na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba czas się skusić na tą pozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytam już którąś recenzję tej książki i jestem jej coraz bardziej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę sprawdzić tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyscy tak zachwalają że muszę po nią sięgnąć 😁

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger