Sweet spring

Cześć !

Kochani, czy u Was też jest taka piękna wiosna ? U mnie wręcz idealna, dziś było 16 stopni :) Ostatnio sporo się u mnie zmieniło - oczywiście w bardzo pozytywny sposób, więcej o tym możecie poczytać na moim Instagramie.
Jedną ze zmian, którą u mnie zauważycie będzie powrót do postów ze stylizacjami - mam nadzieję, że przypadnie Wam to do gustu. 
Pierwsza stylizacja od bardzo dawna przed Wami :)

Koniecznie dajcie mi znać, czy chcecie, aby pojawiały się tu posty tego typu :)










Botki: Deichmann
Spódniczka: AliExpress
Torebka: AliExpress
Bluzka : Pepco
Kurtka : nn

13 komentarzy:

  1. Świetna wiosenna stylizacja :) U mnie też było dziś pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz... ja chce więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, dziewczęco, wiosennie! Jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest idealna, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, pięknie wyglądasz 😁💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenna stylizacja :) Całe szczęście, słońce jest ostatnio ciągle <3

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tylko sobota była prawdziwie wiosenna. A każdy kolejny dzień, niby ciepły (przez okno), ale bardzo wietrzny i w konsekwencji zimny... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie sobie przypomniałam, że zamówiłam kiedyś taką spodniczke i nigdy do mnie nie dotarła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, super stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie Ci jest w tej stylizacji :) Idealnie na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczną masz tą spódniczkę Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna spódniczka i torebka 👍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger