" Sztuka słyszenia bicia serca" - Jan - Philippe Srndker

" Sztuka słyszenia bicia serca" - Jan - Philipp Srndker 

Młoda prawniczka Julia wiedzie cudowne życie w nowym jorku. Jej ojciec, również wykształcony w tym samym kierunku nagle znika i całkowicie ginie po nim ślad . Dziewczyna szuka jakiegokolwiek tropu prowadzącego do sędziego Tin Wina, aż po czterech latach trafia na pewną wskazówkę - jej ojciec najprawdopodobniej znajduje się Birmie. Julia nie zastanawiając się długo rzuca wszystko o rusza aby go odnaleźć.
W Birmie młoda prawniczka dowiaduje się szokujących faktów o swoim ojcu.
"sztuka słyszenia bicia serca" to wzruszająca opowieść która doprowadza do łez. Książka opowiada o niezwykłej miłości dwojga ludzi, która przetrwała pół wieku mimo rozłąki.



Przepiękna książka, która doprowadza do łez. Hit, który został przetłumaczony na 35 języków. I chyba nie trzeba mówić nic więcej? Tą książkę po prostu trzeba przeczytać ❤️

~ Casie ~

17 komentarzy:

  1. Myślę że to propozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam :-) Zapowiada się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie zapisują sobie ten tytuł na moją listę książek do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może znajdzie się ta książka u mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sobie ja przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tej książce 💕

    OdpowiedzUsuń
  7. niewiele zdradziłaś, ale mimo wszystko brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym zdradziła więcej to na jaw wyszła by cała fabuła książki 🙈❤️

      Usuń
  8. Nie do końca lubię czytać o miłości i uczuciach ale ta pozycja mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć może nie do końca w moim guście czytelniczym, brzmi fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie wątek tej książki. Wpisze sobie na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Doprowadzająca do łez? Uwielbiam książki, które potrafią wywoływać tyle emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio potrzebuje takich wzruszających pozycji. Muszę po nią sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba sama musze ją przeczytać. Brzmi interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiła mnie ta książka, muszę sprawdzić koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio czytam jedynie thrillery, mam jakąś manie na ich punkcie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow brzmi jak historia warta przeczytania 😍👍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World Of Casie , Blogger